wtorek, 18 sierpnia 2015

[2] Ania Golędzinowska - "Ocalona z piekła"

~Witajcie !
Zanim zaczniecie czytać, może czegoś posłuchacie? Aktualnie słucham tego: 









Tytuł: "Ocalona z piekła. Wyznania byłej modelki"
Autor: Ania Golędzinowska
Wydawnictwo: Święty Paweł
Ilość stron: 306

             "Marzenia są tak samo ważne jak oddech. Nigdy nie można z nich zrezygnować." - To jedno z najpiękniejszych stwierdzeń autorki.
              Autorka opowiada w tej książce o swoim życiu: o trudnym dzieciństwie z matką, która nigdy nie dała jej poczuć, jak to jest być przez kogoś kochaną i ojcem alkoholikiem. Ukazuje w tej książce świat w jakim żyła: rzeczywistość przepełnioną narkotykami, alkoholem, przypadkowym seksem ... To była jej codziennność ... Wszystko miało się zmienić, gdy zaproponowano jej pracę modelki we Włoszech. Niestety praca okazała się zupełnie inna ...
                   Podczas czytania tej książki, wyraźnie możemy zauważyć jak zmieniają się poglądy młodej dziewczyny; jak bardzo zmienia się jej życie gdy na jej drodze staje Bóg ...



Moja ocena: 9/10      


Nie jestem zwolenniczką autobiografii, ale muszę przyznać, że ta książka przypadła mi do gustu. Współcześnie spośród tylu tysięcy książek cieżko znaleźć taką, która zawiera w sobie tak wiele wartości. Dzięki tej książce mój pogląd na temat religii także bardzo się zmienił.
Polecam tą książkę wszystkim tym, którzy poszukują poważnej, opartej na faktach ksiażki :D
Ta książka na długo pozostanie w mej pamieci :)


Kilka cytatów na koniec:

  •  "Życie jest nieprzewidywalne. Zrządzenia losu następują jedno po drugim z niesamowitą prędkością"
  •  "Kochałam go, a ta miłość mnie zabijała"
  •  "To jest naprawdę magiczne słowo. Tak proste, a zarazem tak trudne do wypowiedzenia. Słowo, którego wszyscy powinniśmy się uczyć często mówić: "przepaszam"
  •  " Każdy jest wolny w swoich wyborach"
  •  "Marzenia są tak samo ważne jak oddech. Nigdy nie można z nich rezygnować"
  •  "Samotność sprawia, że usychamy, stajemy się pustynią"

~Do zobacznia!

Korzystajcie z tych ostatnich dwóch tygodni wakacji ! :D



                                                                         Girl from Stars


2 komentarze:

  1. O książka naprawdę wydaje się ciekawa!
    Nominujemy Cię do LBA!
    NASZ--BLOG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki nie czytałam, ale oglądałam na YT świadectwo pani Ani. Bardzo mnie poruszyło, wpłynęło trochę na moje życie religijne. Może sięgnę także po tę pozycję? Pozdrawiam!

    http://nieuleczalnyksiazkoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń