poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Podsumowanie sierpnia ;)



~Witajcie!
Dziś chciałam zaprezentować Wam wszystkie lektury jakie udało mi się przeczytać w sierpniu :) (nie jest ich zbyt wiele, bo bloga założyłam dopiero 15 sierpnia :P ) A więc zaczynajmy:    









Autor: Barbara Baraldi
Tytuł: "Scarlett"
Ilość stron: 336
Wydawnictwo: Zielona Sowa
Moja ocena: 10/10                                 



                                                                                                        







Autor: Ania Golędzinowska
Tytuł: "Ocalona z piekła. Wyznania byłej modelki"
Ilość stron: 306
Wydawnictwo: Święty Paweł

Moja ocena: 9/10   









Autor: Kristen Proby
Tytuł: "Uciekaj ze mną"
Ilość stron: 325
Wydawnictwo: Amber

Moja ocena: 4/10














Autor: Agatha Christie
Tytuł: "Niemy świadek"
Ilość stron: 303
Wydawnictwo: Dolnośląskie
Moja ocena: 9/10














Autor: Sally Nicholls
Tytuł: "Olivier i zeszyt z marzeniami"
Ilość stron: 230
Wydawnictwo: Znak
Moja ocena: 9/10          









Podsumowując:
Ilość przeczytanych książek: 5
Ilość stron ( razem ) :     1500 


A Wy co ciekawego przeczytaliście w sierpniu? :)
Przeczytaliście którąś z powyższych książek? Jaka jest Wasza opinia? :)



Jutro oficjalnie rozpoczyna się rok szkolny :)
Zapewne nie będę miała już tak wiele czasu na czytanie, ale będę się starała jak najczęściej dodawać recenzję, bo sprawia mi to ogromną przyjemność :)
Przy ostatnim poście dziękowałam za 200 wyświetleń, a tu za chwilę stuknie 300 :)  Dziękuję :) To strasznie motywuje mnie do pisania :)

Życzę udanego powrotu do szkoły :)
Trzymajcie się jakoś :D

Girl from Stars 






                                        

4 komentarze:

  1. Ja też niezbyt wiele książek przeczytałam w sierpniu, bo tylko 8, ale większość z nich była cudowna :)
    Nie czytałam żadnej książki z Twojej listy, ale też żadna mnie nie zaciekawiła. Kojarzę jedynie "Uciekaj ze mną", bo moja znajoma ją czytała i jej się podobała, ale to chyba nie moje klimaty. Wydaje się zbyt banalna :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że w sierpniu nie próżnowałaś! :) Udanego września!

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam kiedyś 'Niemego Świadka' ale jakoś nie skradł mojego serca :)

    Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację!
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam żadnej z powyższych książek. Może kiedyś mi się uda po nie sięgnąć!
    Zapraszam na zapiskizgredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń