sobota, 3 października 2015

Podsumowanie września

~Witajcie!

Z ogromnym żalem stwierdziłam, że niewiele udało mi się przeczytać we wrześniu :/ Rok szkolny jest strasznie okrutny :/ Miejmy nadzieję, że październik będzie dla mnie bardziej łaskawy i pozwoli przeczytać znacznie, znacznie, znacznie więcej książek :D A więc podsumowując:









Autor:  Barbara Baraldi
Tytuł: "Scarlett. Pocałunek Demona"
Ilość stron: 336
Wydawnictwo: Zielona Sowa
                       Moja ocena:  9/10              




Autor: Marta Fox
Tytuł: "Niebo z widokiem na niebo"
Ilość stron: 198
Wydawnictwo: Siedmioróg
Moja ocena: 5/10




Autor: Gayle Forman
Tytuł: "Zostań, jeśli kochasz"
Ilość stron: 247
Wydawnicwo: Nasza Księgarnia
Moja ocena: 8/10



Podsumowując:

Ilość przeczytanych książek: 3 (masakra xD)
Ilość przeczytanych stron: 781 stron (cieniutko, cieniutko ;) 


A Wy co ciekawego przeczytaliście we wrześniu?
Czytaliście coś z powyższej listy (jakże krótkiej w tym miesiącu :P )?
Jaka jest Wasza opinia i ocena tych książek?

Girl from Stars


                          
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz