poniedziałek, 30 listopada 2015

Podsumowanie listopada

~Witajcie kochani!

Co planujecie na dzisiejszy andrzejkowy wieczór?  Mnie wciąż choroba trzyma w swoich szponach i dzisiejszy wieczór planuję spędzić w swoim pokoju, pod cieplutkim kocykiem i oczywiście z dobrą książką :)

Zapraszam na podsumowanie tego miesiąca :)






Oto moja listopadowa biblioteczka:






Autor: Jacky Newcomb, Madeline Richardson
Tytuł: "Odezwij się z nieba"
Ilość stron: 291
Wydawnictwo: Hachette Polska Sp. z.o.o



Moja ocena: 3/10







Autor: Anna Todd
Tytuł: "After. Płomień pod moją skórą"
Ilość stron: 636
Wydawnictwo: Między słowami



Moja ocena: 8/10





Autor: Stephen Chbosky
Tytuł: "Charlie"
Ilość stron: 218
Wydawnictwo: REMI


Moja ocena: 8/10





Autor: Cecelia Ahern
Tytuł: "Love, Rosie"
Ilość stron: 512
Wydawnictwo: AKURAT


Moja ocena: 6/10




Podsumowując:


Ilość przeczytanych książek: 4
Ilość przeczytanych stron: 1657 stron :)

Hit miesiąca:





Kit miesiąca:




A co Wy ciekawego przeczytaliście w tym miesiącu?
Ile stron ? Ile książek ?
Co Was zaskoczyło a co zniechęciło? 

Jestem bardzo ciekawa Waszych dokonań czytelniczych :)


Pozdrawiam cieplutko :)



Girl from Stars





3 komentarze:

  1. Całkiem ładny wynik. :) Powodzenia w grudniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w listopadzie 6 książek. Z Twoich najbardziej podobało mi się "Love, Rosie", seria After trochę mnie meczy, ale i tak przeczytałam kilka części i pewnie z ciekawości sięgnę po kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Zapraszam do mnie na konkurs świąteczny :D

      Usuń