piątek, 25 grudnia 2015

Zimowy Tag Książkowy





Kochani!

Dzisiaj postanowiłam zrobić Tag, który znalazłam na blogu Nieuleczalny Książkoholizm :) Zaczynajmy ! :)







Kakao - książka, która rozgrzewa serce


Moje serce zawsze będzie rozgrzewała historia miłości Scarlett i Mikaela <3  Czytałam tę książki ze cztery razy ( żeby nie więcej xD ) i zawsze się wzruszam i po jakimś czasie ponownie po nią sięgam :) To jedna z moich ulubionych książek :)





Kocham, kocham, kocham <3



Śnieg - książka z białą okładką



Spoglądam właśnie na moją półkę z książkami i pierwsze  rzuca mi się w oczy "Zostań, jeśli kochasz". Całkiem dobra książka :)





Polubiłam tę książkę, a film jeszcze bardziej :) Polecam zarówno film jak i książkę :)









Mikołaj - gruba książka lub długa seria


Nie muszę zbyt długo się zastanawiać xD  Seria "After" zwycięża xD




Polecam tylko pierwszą część, kolejne są nudne ( choć przeczytałam dopiero dwie xD ) 


Rózga - książka, której czytanie było męką




Powiem jedno: To była TRAGEDIA XD

Co prawda nie przeczytałam jej jeszcze do końca, ale raczej nie sięgnę po nią, by ją dokończyć xD Stanowczo odradzam xD



Prezent - bardzo dobra książka, którą możesz polecić każdemu


Tutaj stawiam na serię "Dary Anioła", a przynajmniej chociaż na pierwszą część "Miasto kości". Zarówno dla dziewczyn jak i chłopców :)




Film także mi się podobał, choć wg krytyków to była klapa :/ Szkoda, że nie podejmują się nakręcenia drugiej części :( Nie mniej jednak podobno powstaje serial, ale już z innymi aktorami. Dla mnie nie będzie już to samo - bez jednej z moich ulubionych aktorek Lily Collins :/ Poza tym uważam że Jamie Campbell  Bower jako Jace jest niezastąpiony :3










No cóż, to by było chyba na tyle :)

Poniżej znajdziecie recenzję niektórych z powyższych książek :)


Barbara Baraldi - "Scarlett"  LINK
Gayle Forman - "Zostań, jeśli kochasz"  LINK
Anna Todd: + "After. Płomień pod moją skórą"   LINK
                                         + "After. Już nie wiem, kim bez ciebie jestem"    LINK



Trzymajcie się cieplutko! 


Girl from Stars






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz