środa, 27 stycznia 2016

[18] Rachel Hawthorne - "Blask księżyca"



~Witajcie kochani!

Dzisiaj zapraszam Was w świat ... wilkołaków :)

Zapraszam do przeczytania :)











Autor: Rachel Hawthorne
Tytuł: "Blask księżyca"
Ilość stron: 280
Wydawnictwo: AMBER
Rok wydania: 2010
Cykl: "Strażnicy Nocy"




Ona i ich dwóch.
Musi wybrać, który z nich
jest bratnią duszą.
I tak jak ona czuje zew
blasku księżyca ...

W tym lesie zginęli rodzice Kayli. Dziewczyna ich nie pamięta, lecz często nawiedzają ją sny, w których ożywa tamta noc. W tych snach widzi księżyc w pełni i słyszy wycie wilków ...
Siedemnastoletnia Kayla wraca tu, by stawić czoło swoim lękom. Tu pośród leśnej głuszy spotyka Strażników Nocy, pięknych i groźnych jak sama noc. Pozna milczącego Lucasa o srebrzystych hipnotycznych oczach. I odkryje miłość, która wystawi ich oboje na śmiertelne niebezpieczeństwo ...




Moja ocena: 7/10




Książka "Blask księżyca" jest typową, banalną historią miłosną pełną nierzeczywistych stworzeń. Tak jak już wspominałam, chodzi o wilkołaki. I to było moje pierwsze rozczarowanie, gdyż jestem zwolenniczką wampirów xD Tak, tak moi drodzy, zostałam wychowana na "Zmierzchu" i moje serce od początku było oddane Edwardowi xD Ale wracając do książki: Ogółem podobała mi się ta książka, ale niestety była zbyt ... banalna i przewidywalna. Po przeczytaniu 20 stron, ja już mniej więcej wiedziałam o co w całej tej historii chodzi i mniej więcej też spodziewałam się, jak potoczą się losy bohaterów. Nie było w tej książce nic, co zapadło by na długo  w mej pamięci.
Jeśli ktoś tak jak ja lubi książki o tematyce fantasy połączonej z romansem po przeczytaniu tej książki, myślę, że poczuje rozczarowanie, gdyż ta książka jak dla mnie nie jest żadnym fenomenem.






Ktoś z Was czytał? :) 
Co sądzicie?





Girl form Stars

1 komentarz:

  1. Przyznam się szczerze, ze tematyka Fantasy zwykle nie bardzo mnie urzeka, jednak ta ksiazka wydaję mi się może mieć cos w sobie. Sięgnę po nią, zobaczę, może akurat przypadnie mi do gustu :)

    w wolnej chwili zapraszam do siebie: http://velvetheart96.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń