sobota, 2 stycznia 2016

Noworoczny Tag Książkowy





~Witajcie kochani !

Dzisiejszy Tag miał się pojawić wczoraj, lecz niestety czas mi na to nie pozwolił, gdyż brałam udział w uroczystości chrzcielnej mojego nowego kuzyna Patryka ^^ Dlatego też nie udało mi się wczoraj nic dodać na bloga :/
Powracam do Was dzisiaj z Noworocznym Tagiem, który sama wymyśliłam :) Zaczynajmy !







1. Szampan - czyli książka którą najlepiej wspominasz z ubiegłego roku

Tutaj zdecydowanie wygrywa książka gotycka o zakazanej miłości, którą jest "Scarlett" Barbary Baraldi :) Polecam gorąco :)



2.Fajerwerki - czyli książka z najbardziej intrygującym i zaskakującym zakończeniem

Pierwszą książką, jaka mi przychodzi na myśl, jest książka Cassandry Clare "Miasto kości". Zakończenie książki mnie mega zaskoczyło, niestety nie pozytywnie :/ Ale po przeczytaniu dalszych części byłam w pełni zadowolona ^^




3. Noworoczne postanowienie - czyli książka, którą chciałabyś/chciałbyś przeczytać pierwszą w nowym roku

Cały czas, wiele moich znajomych zachęca mnie do przeczytania książki Jane Austen "Duma i uprzedzenie", więc mam nadzieję, że w tym roku w końcu uda mi się ją znaleźć i przeczytać :)




4. Szampańska zabawa - czyli książka napisana z dużym poczuciem humoru

Ufff ... Dużo takich :) Ale ostatnią książką, przy której często się śmiałam była książka "W śnieżną noc" trojga autorów, m.in. John Green.




5. Północ - czyli książka, którą mógłabyś/mógłbyś czytać do rana


Nie wiem czemu, ale pierwszą książką o której pomyślałam był "Harry Potter i Więzień Azkabanu". xDD  Książka ciekawa o zaskakującym zakończeniu :) Od tej części Syriusz Black był moją ulubioną postacią :) Szkoda tylko, że to wszystko się tak skończyło ... :/






To by było na tyle :)

Zapraszam wszystkich do zrealizowania tego tagu na swoim blogu :)
Zostawcie linki w komentarzu pod postem :)




Girl from Stars

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz