niedziela, 31 stycznia 2016

Podsumowanie stycznia



~Witajcie kochani!

Dzisiaj chciałam podsumować co udało mi się przeczytać w tym miesiącu :)
Zaczynajmy:











Autor: S.J.Watson
Tytuł: "Zanim zasnę"
Ilość stron:  408
Wydawnictwo: Sonia Draga

Moja ocena: 10/10




Autor: Nora Roberts
Tytuł: "Święte grzechy"
Ilość stron: 256
Wydawnictwo: AMBER

Moja ocena: 9/10




Autor: Rachel Hawthorne
Tytuł: "Blask księżyca"
Ilość stron: 280
Wydawnictwo: AMBER


Moja ocena: 7/10




Autor: Iga Wiśniewska
Tytuł: "Gwiazda wschodu"
Ilość stron: 192
Wydawnictwo: Lucky

Moja ocena: 8/10



Autor: Gayle Forman
Tytuł: "Wróć, jeśli pamiętasz"
Ilość stron: 287
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia

Moja ocena: 9/10



Ilość przeczytanych książek: 5

Ilość przeczytanych stron: 1423 stron



Hit miesiąca:





Kit miesiąca:


BRAK XDDD





Wyniki nie są tak złe, jednak mogło być lepiej gdyż miałam ferie :)

A jakie są Wasze wyniki?

Pochwalcie się ! :)



Na samym końcu, chciałam Wam serdecznie podziękować, gdyż na moim blogu stuknęło już 2000 wyświetleń :) Dzięki Wam ten blog ma już prawie pół roku :)

Dziękuję ! :)





Girl from Stars







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz