poniedziałek, 29 lutego 2016

Podsumowanie lutego



~Witajcie kochani!
Kończymy dzisiaj miesiąc luty, a więc czas na podsumowanie miesiąca :)
Zapraszam :)











Autor: Eric Emmanuel Schmitt
Tytuł: "Napój miłosny"
Ilość stron: 140
Wydawnictwo: Znak
Rok wydania: 2015
Moja ocena: 9/10




Autor: Amanda Maciel
Tytuł: "Tease. Ja jej nie zabiłam ..."
Ilość stron: 335
Wydawnictwo: Warszawskie Wydawnictwo Literackie MUZA SA
Rok wydania: 2015
Moja ocena: 6/10





Autor: Kerstin Gier
Tytuł: "Czerwień rubinu"
Ilość stron: 344
Wydawnictwo: Literacki Egmont
Rok wydania: 2011
Cykl: "Trylogia czasu"
Moja ocena: 9/10



Autor: Adam Mickiewicz
Tytuł: "Dziady. Część IV"
Ilość stron: 59
Moja ocena: 7/10




Autor: Kerstin Gier
Tytuł: "Błękit Szafiru"
Ilość stron: 364
Wydawnictwo: Literacki Egmont
Rok wydania: 2011

Cykl: "Trylogia czasu"
Moja ocena: 8/10




Hit miesiąca:



Kit miesiąca:
Brak



Ilość przeczytanych książek: 5
Ilość przeczytanych stron: 1242




A co Wam udało się ciekawego przeczytać? :)



Girl from Stars


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz