niedziela, 27 marca 2016

Wielkanocny Book Tag



~Witajcie kochani!

Z okazji Świąt Wielkanocnych chciałam życzyć Wam, moi drodzy czytelnicy i obserwatorzy zdrowych, wesołych świąt, spedzonych w rodzinnym gronie, a w wolnych chwilach spędzenia czasu z jakąś dobrą książką :)
Wesołych Świąt!







Z tej okazji przygotowałam dla Was Wielkanocny Book Tag ! 
Zapraszam :)







1. Pisanki - czyli książka z świetną okładką.





Okładka tej książki zdecydowanie jest w moim guście. Kreatywna, oddająca charakter i treść książki. Dodatkowo w moich ulubionych kolorach :)



2. Baranek - czyli seria, która na początku była rewelacyjna, ale z czasem cię wykańczała.






Mimo, że pierwsza książka naprawdę mi się podobała, a historia miłości Tessy i Hardina naprawdę mnie intrygowała, to jednak z każdym tomem ( który jest coraz bardziej obszerny :P ) coraz bardziej się nudziłam. Aktualnie jestem w trakcie czytania III części, bo jednak mimo tego, że nudzą mnie ich ciągłe kłótnie i powroty, to ciekawi mnie jak to wszystko się zakończy.



3. Koszyczek - czyli twoja ulubiona seria, trylogia lub cykl.




Ta trylogia zawładnęła moim sercem, mimo tego, że jest to niemiecka twórczość, która niezbyt mi się podoba. Gideon jest jednym z moich ulubionych męskich bohaterów książkowych <3



4. Palma - czyli wyjątkowa książka, jaką ostatnio przeczytałeś/aś.






Colleen Hoover skradła całkowicie moje serce tą książką i sprawiła, że stała się jedną z moich ulubionych.


5. Zajączek - czyli książka, którą najszybciej przeczytałaś/eś mimo dużej ilości stron.






Co z tego, że miała ponad 600 stron!
Przeczytałąm ją w ciągu dwóch wieczorów :)
Była dla mnie świetna. Szkoda tylko, że zawiodłam się na kolejnych częściach.



6. Kurczaczek - czyli postać  książkowa, która przeszła ogromną przemianę.



Tutaj od razu na myśl przychodzi mi Neferet z cyklu "Dom Nocy". Mimo, że przeszła na złą stronę, to i tak była jedną z moich ulubionych bohaterek z tego cyklu.




7. Stroik wielkanocny - czyli bohaterowie książkowi, którzy zostali świetnie dobrani.





Pierwsze na myśl przychodzą mi bohaterowie z serii Dary Anioła: Clary, Jace, Magnus, Alec, Izzy, Simon. 
Niemotka Clary.
Sarkastyczny, ironiczny i boski Jace <3
Seksowna i genialna Izzy
Tajemniczy Alec
Simon - kolejna niemotka xD
I Magnus, którego kocham za wszystko <3
Świetnie się dopełniają i bardzo ich polubiłam.


8. Mazurek - czyli popularna książka, która na Tobie nie zrobiła jednak wrażenia.






Dla mnie książka ta była katastrofą i wielkim rozczarowaniem. Nie chodzi mi tu o styl pisania, ale o samą fabułę. Książka liczyła ponad 300 stron o ile dobrze pamiętam, i to było takie mega męczące dla mnie to ciągłe czekanie, kiedy w końcu będą razem. Najgorsze jednak było to, że główni bohaterowie postanowili być razem gdy mieli ... 50 lat!
NIE!
Zepsuło mi to całą książkę. To była pierwsza książka, której ekranizacja podobała mi się znacznie bardziej. 
Ogólnie rzecz biorąc rozczarowałam się.
I to bardzo.



9. Babka wielkanocna - czyli książka z "słodkim" zakończeniem.



\




Mikael zdecydowanie zdobył moje serce. Końcowa z scena w której on śpiewa piękną piosenkę specjalnie dla niej ... ugh ! Ja też tak chcę ! :)
Zawsze niesamowicie wzruszam się gdy czytam ten fragment <3
Kto nie czytał niech przeczyta! :)



To by było na tyle :)
Zachęcam Was do zrobienia tego tagu na swoim blogu.


Wesołych Świąt! 





Girl from Stars







1 komentarz:

  1. Ach ten After wszystkim daje się we znaki! :)
    Też bym go wybrała do nr 2 :)
    Zapraszam do mnie!
    http://biblioteczka-na-poddaszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń