piątek, 30 września 2016

Podsumowanie września


~Witajcie kochani!

Mam dla was cudowną wiadomość! Za nami już wrzesień, a to oznacza, że już za 9 miesięcy powitamy wakacje :D
Taki żarcik na wstęp :)
Zapraszam na czytelnicze podsumowanie września!







Autor: Monika Zajas
Tytuł: "Autodestrukcja"
Ilość stron: 256
Data premiery: 2 lipca 2016
Wydawnictwo: Czarna Kawa

Moja ocena: 8/10








Autor: Cassandra Clare
Tytuł: "Miasto popiołów"
Cykl: "Dary anioła"
Ilość stron: 448
Wydawnictwo: MAG
Data premiery: 28 sierpnia 2013

Moja ocena: 7/10









Autor: Colleen Hoover
Tytuł: "Ugly love"
Ilość stron: 344
Wydawnictwo: Otwarte
Data premiery: 13 kwietnia 2016

Moja ocena: 10/10











Ilość przeczytanych książek: 3

Ilość przeczytanych stron: 1048 stron, co daje 35 stron dziennie.



Największym zainteresowaniem cieszyła się recenzja "Autodestrukcji".




Hit miesiąca:





Kit miesiąca:

Brak.



Oprócz recenzji pojawiło się także kilka postów tematycznych:

Sierpniowy stosik książkowy ---------> KLIK!

#8 i #9 LBA -------> KLIK!

Medyczny Book Tag ----------> KLIK!

WYNIKI KONKURSU URODZINOWEGO! -------> KLIK!




Nie muszę chyba wspominać, że jestem ogromnie rozczarowana swoim wynikiem, nie mniej jednak szkoła średnia to nie podstawówka ( i jeszcze ten nieszczęsny egzamin zawodowy w tym roku, a za rok MATURA :/ ).


A co ciekawego udało się Wam przeczytać?
Co polecacie?




Girl from Stars






12 komentarzy:

  1. Uwielbiam Ugly Love 💕

    Polecam: "Dziewczynę o kruchym sercu" "Bez winy" "Skazanie" (Emmy Chase) "Jak powietrze" oraz "Powietrze, którym oddycha" :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    www.myfairybookworld.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh rozumiem cię tak bardzo. Jeszcze dołączając lektury szkolnej, jedynie mogę życzyć powodzenia!

    Pozdrawiam
    Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
  3. "Ugly love" czytałam i podobało mi się, choć nie aż tak bardzo jak Tobie :D Ale i tak każdemu polecam ^^
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz błąd w poście, bo dwa razy napisałaś hit miesiąca, a domyślam się, że w jednej z rubryk miała być najgorsza książka. Ja w tym miesiącu przeczytałam pięć książek, w tym jedną - szóstą - nadal męczę, bo nie mogę się ani trochę wczuć. Czytam chyba od dwóch tygodni, a przeczytałam bodajże 60 stron... Porażka. Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  5. "Ugly love" już jakiś czas temu przeczytałam i byłam oczarowana. Nieczęsto zdarza mi się znaleźć tak wspaniałe książki :) Co do "Darów Anioła" skończyłam na 2 tomie i nie zapowiada się, żebym tą przygodę kontynuowała.
    Ja akurat maturę mam w tym roku i powiem szczerze, że jest ciężko :) Dziś, po jakimś tygodniu, skończyłam "Never, never", mam zaczęty "Tajemny Ogień" i jak na obecną chwilę nic się nie zapowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym miesiącu przeczytałam Hopeless i powiedzialam "NIE" tej autorce. Nie polubiłyśmy się. Sprawiła, że byłam rozdrażniona, nie miałam pojęcia o czym jest ta książka. I dlaczego każdy ją uwielbia. Dlatego nie sięgnę po Ugly love.
    pozdrawiam i serdecznie zapraszam
    [http://polecam-goodbook.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja teraz zaczelam czytać ''złodziejke książek'' , ale coś do mnie nie trafia... ciężko mi się ją czyta. Kurcze..9 miesiecy do wakacji.. wytrzymamy?! ja chyba prędzej padne, nie chce jesieni ani zimy bleeee:( teraz studia zaczynam wiec ehhh :D Co do ugly love to nie cierpie tej ksiazki mimo ze jej nie czytalam :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)
    (recenzenka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem, co czujesz kiedy czasu na książki brak :( W szkole średniej też miałam z tym kłopot.
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ważne ile zostało przeczytane, ważne, że w ogóle udało się znaleźć czas dla książek!
    Koniecznie muszę sięgnąć po Ugly Love!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. "Ugly love" też bardzo mi się podobało :) Nie była to najlepsza książka Hoover jaka czytałam, ale była bardzo dobra.
    Trzy książki to nie tak źle. Życzę Co powodzenia w szkole - mam nadzieję, że w październiku będzie lepiej!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. "Ugly love" miałam kiedyś w planach, ale jakoś odpuściłam. Teraz cały czas spotykam się ze zniechęcającymi recenzjami, Twoja jest wyjątkiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Całkiem niezły wynik. U mnie tyle samo książek na koncie. Mój hit to Zanim się pojawłeś Jojo Moyes. :)

    OdpowiedzUsuń