środa, 26 kwietnia 2017

#Marzec - stosik książkowy



~Witajcie kochani!

Kwiecień już praktycznie za nami, a ja dopiero dzisiaj zauważyłam, że na blogu nie pojawił sie marcowy stosik :)
W takim razie zapraszam - zerknijcie jakie pozycje wzbogaciły moją biblioteczkę w minionym miesiącu :)












Oto pozycje które dotarły do mnie w minionym miesiącu:




Są to w zasadzie same egzemplarze recenzenckie, których ostatnimi czasy jest coraz więcej, co mnie niezwykle cieszy :)
W minionym miesiącu nawiązałam współpracę z takimi świetnymi wydawnictwami jak: Wydawnictwo IUVI, Wydawnictwo Oficynka a także Wydawnictwo Zysk i S-ka :) Jestem ogromnie wdzięczna za okazane mi zaufanie :)


Teraz słów kilka o tych książkach :)

Egzemplarze recenzenckie od Wydawnictwa Kobiecego:




Vi Keeland "MMA Fighter. Walka" - banalna i dość przewidywalna książka. Miałam nadzieję, że będzie to coś podobnego do "Raze" Tillie Cole, ale to jednak dwie różne pozycje. Zdecydowanie mogło być ciekawej, wiele atrybutów tej książki nie zostało w pełni wykorzystane. Odsyłam do RECENZJI :)

Abby Geni "Strażnicy światła" - jedyne co przychodzi mi na myśl, gdy szukam w pamięci jakiegoś słowa, które idealnie oddawałoby charakter tej książki to DZIWNA. 
Zaciekawionych odsyłam do RECENZJI :)





Mindy Mejia "Ostatnia rola Hattie" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Burda Książki. Spodziewałam się krwawego kryminału a dostałam jakiegoś thrillera psychologicznego ... Nie ufajcie opisom na okładce! :)


Gena Showalter "Firstlife. Pierwsze życie" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Harper Collins. Świetna młodzieżówka, z mnóstwem brutalnych scen, które uwielbiam :D Z niecierpliwością czekam na kolejną część.


Książki zrecenzowane dla portalu Polacy nie gęsi.




Tammara Webber "Dobrze ci tak!" - młodzieżówka jakich wiele, niezbyt orygianlna, ale napisana całkiem dobrze.



Elżbieta Rodzeń "Zimowa miłość" - książka, którą pokochałam całym swoim czytelniczym serduszkiem. Świetna książka (mimo, że polska! :D ). Polecam!
Zainteresowanych odsyłam do RECENZJI :)





Meik Wiking "Hygge. Klucz do szczęścia" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Czarna Owca. Tyle szumu i zachwytu wokół tego HYGGE. Po prostu musiałam dowiedzieć się w czym tkwi fenomen tego "hygge". Dostała mi się cudownie zilustrowana wersja w twardej oprawie <3 Cudowna!


Jakub Łaszkiewicz "Kalesony Sokratesa" - egzemplarz recenzencki od samego autora! :)
Kilka słów o jego debiutanckiej książce znajdziecie TUTAJ :)





A teraz czas na egzemplarze z nowo nawiązanych współprac :)



Jessica Sorensen "Na zawsze razem. Ella i Micha" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Zysk i S-ka. Dość banalna młodzieżówka, bez żadnego efektu"wow" :)



Dominika Olbrych "Biała" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Oficynka. Książka która jeszcze czeka na półce. Oczekujecie recenzji :)



Tosca Lee "Potomkowie" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa IUVI. Fenomenalna! Dawno nie czytałam tak dobrej książki :D Z niecierpliwością czekam na II tom :)







To już wszystko :D
A jakie pozycje wzbogaciły Waszą biblioteczkę? :)




Girl from Stars





9 komentarzy:

  1. Sporo książek :). Miłej lektury.

    Pozdrawiam
    zakladkadoksiazek.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo książek ja mam zamiar przeczytać zimową miłość mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęciłaś mnie tymi brutalnymi scenami w "Firstlife" ;P W sumie wahałam się czy ją czytać, czy jednak nie i chyba jednak zaryzykuję.
    Gratuluje nabytków i życzę Ci przyjemnej lektury!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie podkradłabym Ci "Potomków". I nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nowo nawiązanych współprac! Wiem jak bardzo to cieszy :) serdecznie pozdrawiam. http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam żadnej z tych książek, aczkolwiek miałam okazję zapoznać się z twórczością Elżbiety Rodzeń i jej książka "Dziewczyna o kruchym sercu" bardzo przypadła mi do gustu, dlatego "Zimową miłość" też pewnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam jedynie Potomków i na temat tej książki mam niezbyt dobre zdanie. Mianowicie do połowy - genialna. Potem - okrutnie słabo ;/ Nie mam pojęcia z czego to wynikło, ale autorka po prostu nie poradziła sobie z prowadzeniem fabuły ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Strażnicy światła mam i ja, niestety jeszcze nie zdążyłam się zabrać za tę książkę. Czytałam mnóstwo przeróżnych opinii i szczerze mówiąc trochę się lękam! ;)
    Pozdrawiam,
    www.favouread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń