niedziela, 30 kwietnia 2017

Podsumowanie kwietnia



~Witajcie kochani!

Kwiecień już praktycznie za nami, a więc czas na małe podsumowanko :D
Zapraszam!












Autor: Gena Showalter
Tytuł: "Firstlife. Pierwsze życie"
Ilość stron: 432
Wydawnictwo: Harper Collins 
Data premiery: 15 marca 2017

Moja ocena: 8/10










Autor: Mindy Mejia
Tytuł: "Ostatnia rola Hattie"
Ilość stron: 368
Wydawnictwo: Burda Książki
Data premiery: 15 marca 2017

Moja ocena: 6/10










Autor: Tammara Webber
Tytuł: "Dobrze ci tak!"
Ilość stron: 400
Wydawnictwo: Jaguar
Data premiery: 8 lutego 2017


Moja ocena: 7/10









Autor: Jessica Sorensen 
Tytuł: "Na zawsze razem. Ella i Micha"
Ilość stron: 336
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Data premiery: 20 marca 2017

Moja ocena: 5/10










Autor: Tosca Lee
Tytuł: "Potomkowie"
Ilość stron: 390
Wydawnictwo: IUVI
Data premiery: 26 października 2016

Moja ocena: 9/10










Autor: Kathryn Evans
Tytuł: "Eva, Teva i więcej Tev"
Ilość stron: 366
Wydawnictwo: YA!
Data premiery: 15 lutego 2017

Moja ocena: 6/10










Ilość przeczytanych książek: 6

Ilość przeczytanych stron: 2292 stron, co daje 76 stron dziennie.




Największym zainteresowaniem cieszyła się recenzja książki "Ostatnia rola Hattie" oraz post "#Kwiecień - zapowiedzi wydawnicze"







Hit miesiąca:



Ciekawa i trzymająca w napięciu fabuła.
Ostanie strony przeczytałam z szeroko otworzonymi oczami :D
Nie mogę się już doczekać kolejnej części :)



Kit miesiąca:



Miał być kryminał. Miała być krew. Miały być tajemnice całego miasteczka.

Zamiast tego dostał mi się thriller psychologiczny, z dość mozolnie rozwijającą się akcją i mało satysfakcjonującym zakończeniem :/






Oprócz recenzji na blogu pojawiło się kilka postów tematycznych:


#Kwiecień - zapowiedzi wydawnicze -------------> KLIK!

[ZAPOWIEDŹ] Maggie Stiefvater "Wyścig śmierci" ----------> KLIK!

[ZAPOWIEDŹ] Tosca Lee "Pierworodna" --------> KLIK!

#Marzec - stosik książkowy -------------> KLIK!






A co Wam udało się ciekawego przeczytać w kwietniu?
Co polecacie, a co odradzacie?




Girl from Stars













7 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku :) U mnie kwiecień był pełen książek, które przypadły mi do gustu, właściwie zawiodłam się tylko na jednej, której nie byłam w stanie doczytać do końca ;)
    Życzę zaczytanego maja! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku. U mnie było niestety słabo. Przeczytałam zaledwie 2 książki :( Nie wiem czy czytałaś czy nie ale polecam "Margo" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również przeczytałam sześć powieści o jestem z tego wyniki bardzo zadowolona :-)
    Pozdrawiam cieplutko, Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Również przeczytałam w kwietniu 6 ksiazek i to średni wynik jak dla mnie :)
    Z wymienionych przez Ciebie najbardziej podobało mi się "Firstlife" i "Potomkowie" :)
    Pozdrawiam,
    Zagubiona w słowach

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wynik! Ja swoje podsumowanie dopiero tworzę, ale chyba wyjdzie mi z 9 pozycji;) O "Potomkach" już dużo dobrego słyszałam, chyba muszę w końcu po nią sięgnąć;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tych wszystkich książek najbardziej ciekawa jestem "Eva Teva i więcej Tev". Widziałam ją bardzo często na bookstagramie i aż mnie korci, by przeczytać ^^

    ~ Books and good tea

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam żadnej z wymienionych książek, ale powoli zaczytam przekonywać się do "Firstlife" i zapewne kiedyś po nią sięgnę :)
    Gratuluję udanego kwietnia i życzę powodzenia w maju!
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń