wtorek, 15 sierpnia 2017

# Drugie urodziny bloga + WYNIKI KONKURSÓW



~Witajcie kochani w tym niezwykle ważnym dla mnie dniu ! :D


Dokładnie dwa lata temu, dość niepewnie, weszłam na platformę bloggera  i postanowiłam, że i ja zostawię w blogosferze swój malutki, znikomy ślad ;)
I tak oto powstał "Świat ukryty w słowach" :)
Blog, który wedle moich początkowych założeń miał przetrwać zaledwie kilka miesięcy (tak jak w przypadku moich poprzednich blogów).
Nie przewidziałam jednak, że blogowanie stanie się moją pasją. Mimo iż początki były dość trudne, to jednak osiągnęłam swój osobisty sukces, o jakim w zasadzie nigdy nie marzyłam :)






Nikt nie przapada za czytaniem liczb i cyferek, dlatego też nie będę rozwodzić się nad statystykami zbyt długo :)


STATYSTYKI BLOGA PO II LATACH DZIAŁALNOŚCI:

Ogólna liczba wyświetleń: 43 912
Licza obserwatorów: 220
Liczba opublikowanych postów: 206
Liczba komentarzy: 1137
Liczba nawiązanych współprac: 18 wydawnictw, 4 księgarnie internetowe




KOCHANI!

Dziękuję za każdy Wasz komentarz (zarówno pozytywny jak i negatywny :) ), za każde odwiedziny XD (nawet te jednorazowe).
Każde Wasze dobre słowo motywuje mnie niesmamowicie do działania i sprawia, że blogowanie staje się największą przygodą mojego życia XD


Dziękuję każdemu z wydawnictw i księgarni internetowych z osobna :)
Dziękuję za okazane zaufanie, oraz cierpliwość przy każdym przesuwaniu terminu recenzji ;)
Wszyscy jesteście wspaniali! :D




Dość już tego ględzenia!

Czas na to, na co zdecydowanie czekacie najbardziej :)

Czas na roztrzygnięcie konkursów wakacyjnych :)



Do Wakacyjnego Konkursu nr 1 zgłosiło się ... 35 osób :)

Bez zbędnych przedłużeń, odpalam maszynę losującą ...

A ona mówi, że wygrał/a:






Kasia Leja! :)

Gratuluję :) Wiadomość na podanego w zgłoszeniu maila została wysłana :D
Czekam tylko na odzew :)




Czas na roztrzygnięcie Konkursu nr 2!


Tutaj miałyśmy wraz z Oro niemałą zagwostkę :D
Po przesłuchaniu wszystkich Waszych propozycji, pozstanowiłyśmy, że nagroda zawędruje do ...



Agnieszki Zwierzyńskiej!



Gratuluję :) I oczywiście czekam na odzew :D

Oto piosenka, którą zaproponowała nam Agnieszka:






Zwyciężczyniom ogromnie gratuluję :) 
Dziękuję pozostałym uczestnikom za wzięcie udziału :D






Dziękuję kochani za te dwa lata :D
Do usłyszenia już jutro :D





Wasza Girl from Stars

10 komentarzy:

  1. Gratuluję dwóch latek! :D I byle następny rok był jeszcze lepszy! :D
    Również gratuluje zwyciężczyniom konkursu! :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwycięzców ♥ Oby książki okazały się dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyniom, a Tobie życzę dużo radości z prowadzenia bloga i oczywiście wytrwałości! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, też niedawno obchodziłam dwa lata bloga! :) Fakt, blogowanie może stać się dużą pasją, ja nie wyobrażam sobie rozkładu dnia bez blogosfery. :) Życzę dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję serdecznie. <3 <3 <3 I mnóstwo serdeczności na kolejne lata blogowania. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Gratuluję i oby następne lata były jeszcze lepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów ;)
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Spóźnione najlepsze życzenia! :D
    I oby blog się rozwijał, jest świetny!

    Całusy,
    Izz z Heavy Books

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje i powodzenia w dalszym prowadzeniu Bloga!
    Buziaki, zapraszam do mnie, gdzie nowy post :)
    https://okiembibliofila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń