wtorek, 31 października 2017

Podsumowanie października



~Witajcie kochani!

Za kilka godzin oficjalnie rozpoczniemy listopad, a więc czas na czytelnicze podsumowanie pażdziernika :)
Zapraszam!














Autor: Penelope Ward
Tytuł: "Przyrodni brat"
Ilość stron: 272
Wydawnictwo: Editiored
Data premiery: 24 maja 2017

Moja ocena: 5/10








Autor: A. Meredith Walters

Tytuł: "Wróć za mną"
Ilość stron: 416

Wydawnictwo: YA!
Data premiery: 5 lipca 2017

Moja ocena: 6/10

RECENZJA









Autor: Corinne Michaels
Tytuł: "Consolation"
Ilość stron: 348
Wydawnictwo: Szósty Zmysł
Data premiery: 11 października 2017

Moja ocena: 9/10







Autor: Kirsty Moseley
Tytuł: "Zdobyć Rosie. Początek gry"
Ilość stron: 319
Wydawnictwo: Harper Collins
Data premiery: 27 września 2017


Moja ocena: 6/10












Ilość przeczytanych książek: 4

Ilość przeczytanych stron: 1355 stron, co daje 44 strony dziennie.





Największym zainteresowaniem cieszyły się: Październikowe zapowiedzi wydawnicze oraz recenzje "Consolation" i "CzaroMarownika 2018".





Hit miesiąca:





Trochę wolny rozwój wydarzeń początkowo mnie zniechęcał, ale to zakończenie ... :O
Wow.
Chcę drugi tom.
Teraz XD





Kit miesiąca:





Mieć taki potencjał i tak go nie wykorzystać ... Eh XD
Zakazany owoc ponoć smakuje najlepiej ... Nie w tym przypadku XD






Na blogu pojawiły się również posty tematyczne:


#Październik - zapowiedzi wydawnicze ------------> KLIK!

CzaroMarownik 2018 -niezwykły kalendarz dla wyjątkowych kobietek ------> KLIK!







Październik jak widać nie obfitował w zniewalające pozycje. Większość była albo mocno przeciętna, albo po prostu słaba. Na szczęście dzięki "Consolation" sytuacja była uratowana :D
Wynik nie powalający, ale mam nadzieję, że w listopadzie będzie lepiej :)


A co Wam udało się ciekawego przeczytać w październiku? :)
Co polecacie? Co odradzacie?








Girl from Stars


7 komentarzy:

  1. "Za kilka godzin zacznie się listopad" świetny sposób na rozpoczęcie wpsiu. Bardzo klimatyczny. Nie przeczytałam żadnej z książek które wymieniłaś. Ale mam na swoim blogu recenzję książki która może Ci się spodobać a może ją znasz i jestem ciekawa Twojego zdania. zapraszam :)
    www.morninglarkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wynik lepszy tylko o 2 książki. Dla mnie najlepszą książką, którą udało mi się przeczytać jest "Rdza" Jakuba Małeckiego. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 4 książki w październiku, nieźle :) Ja tylko dwie przeczytałam. Mam nadzieję, że listopad będzie bardziej owocny pod względem czytelniczym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przeczytałam jedną książkę, także brawa dla mnie... Mam nadzieję, że w listopadzie pójdzie mi lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój hit miesiąca bardzo mnie kręci :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super udany październik! Ja ostatnio mało czytam :/ Ale może w końcu zastój czytelniczy u mnie zniknie :)
    Zaczytanego listopada! ;* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że i Tobie spodobało się consolation :-) Książka naprawdę świetna i warta polecenia. Zakończenie po prostu nie do opisania. Właśnie jestem po lekturze drugiego tomu i szczerze mogę polecić każdemu 😉 Z Twojej lisy jestem jeszcze w trakcie czytania "Wróć za mną".
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :-)
    www.woceanieslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń