środa, 29 listopada 2017

Podsumowanie listopada



~Witajcie kochani!


Lada moment a listopad będzie za nami, pozostawiając nam tylko jeden miesiąc do końca bieżącego roku :D Najwyższy więc czas, aby podsumować to, co działo się w listopadzie :)

Zapraszam :)











Autor: Gena Showalter
Tytuł: "Lifeblood. Krew życia"
Ilość stron: 432
Wydawnictwo: Harper Collins
Data premiery: 6 września 2017

Moja ocena: 8/10










Autor: Katarzyna Berenika Miszczuk
Tytuł: "Obsesja"
Ilość stron: 400
Wydawnictwo: W. A. B.
Data premiery: 27 września 2017

Moja ocena: 8/10










Autor: Katy Evans
Tytuł: "Ladies Man"
Ilość stron: 370
Wydawnictwo: Kobiece
Data premiery: 5 października 2017

Moja ocena: 7/10










Autor: Anna Dąbrowska
Tytuł: "Jutro będziemy szczęśliwi"
Ilość stron: 303
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Data premiery: 11 września 2017

Moja ocena: 9/10












Ilość przeczytanych książek: 4

Ilość przeczytanych stron: 1505 stron, co daje 49 stron dziennie.







Największym zainteresowaniem cieszyły się: 









Hit miesiąca:





Kolejna świetna pozycja od pani Ani, utrzymana w świątecznym klimacie :)
Jeśli nie macie żadnych czytelniczych planów to może skusicie się na "Jutro będziemy szczęśliwi"? :D





Kit miesiąca:

BRAK. (całe szczęście :D)






W listopadzie oprócz recenzji ukazało się także kilka postów tematycznych:


#Listopad - zapowiedzi wydawnicze -----------------> KLIK!

TOP 10: Światowe bestsellery, których (jak dotąd) nie przeczytałam ------------> KLIK!

#Sierpień & Wrzesień & Październik - stosik książkowy ------------------> KLIK!






To by było na tyle :D
Mogło być lepiej  :/ Pozostaje mieć nadzieję, że grudzień będzie obfitował w większą ilość czasu do czytania XD

A co Wy ciekawego przeczytaliście w tym miesiącu? Co polecacie, a co niekoniecznie? :D





Girl from Stars

8 komentarzy:

  1. "Obsesję" tez czytałam :)Ja jeszcze nie przeliczyłam ile książek przeczytałam w listopadzie :P
    zaczytanamona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w listopadzie miałam czytelniczy zastój prawie przez 2 tygodnie ale w ostatnie 5 dni nadrobiłam aż z nawiązką :) Trzeba będzie się powoli brać do podsumowania, nie wiem kiedy ten listopad zleciał, zaraz Święta <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Obsesja jeszcze przede mną, ale gratuluję wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry wynik :) Dla mnie hitem miesiąca było "Psiego najlepszego", od niej zaczęłam przygodę ze świątecznymi tytułami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne książki miałaś w tym miesiącu :)
    W ogóle najchętniej chyba są czytane takie "lajtowe" posty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiam się nad tą serią Showalter. Czytać czy nie czytać - oto jest pytanie ;) Natknęłam się na kilka negatywnych opinii, dlatego się waham. Natomiast "Obsesja" też już za mną :)
    Powodzenia w grudniu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi w listopadzie udało się przeczytać 3 książki, z czego jestem zadowolona, bo od początku roku szkolnego jest to mój najlepszy wynik.

    OdpowiedzUsuń