środa, 8 czerwca 2016

# I must have&read



~Witajcie kochani!

Ostatnim czasem do mojej głowy wpadają coraz to nowsze pomysły na kolejne posty. Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam jeden z nich, a mianowicie moją aktualną listę książek które muszę przeczytać i mieć na własność :)
Jesteście ciekawi? W takim razie zapraszam :)





Miejsce 8


źródło






Choć Becca Fitzpatrick nie przekonała mnie do siebie w swojej książce "Szeptem", to jej kolejna książka zapowiada się ciekawie i z chęcią przygarnęłabym ją do siebie.








Miejsce 7
źródło








Klasyczny romans, który uwielbiam i bardzo chciałabym aby znalazł się na mojej półce <3













źródło

            Miejsce 6






Sama okładka strasznie zachęca do przeczytania i mam nadzieję, że kiedyś dostanie się ona w moje zachłanne czytelniczo ręce :D












Miejsce 5

źródło



Colleen Hoover swoją twórczością już od dawna skradła moje serce . Każda jej powieść wydaje się jeszcze lepsza od poprzedniej. Jej najnowsza powieść "Ugly love" zapowiada się równie dobrze co jej poprzednie książki.









Miejsce 4

źródło



Romansów nigdy za wiele, zwłaszcza gdy Twoje własne życie uczuciowe jest beznadziejne :D Słyszałam wiele bardzo dobrych opinii na temat tej książki i z przyjemnością przygarnęłabym ją do siebie :D








Miejsce 3



 







Nie wiem na czym dokładnie polega fenomen tej książki, nie mniej jednak czytałam ją już kilka razy i za każdym razem zakochuję się coraz bardziej <3 

Oczywiście cudownie byłoby mieć od razu cały komplet dla siebie :D



















Miejsce 2

źródło




Jeden z najlepszych romansów jakie w życiu czytałam <3 Już  kilka razy rozważałam zakupienie tej książki jednak nigdy nie mogę dogadać się z moim portfelem (i jego zawartością :D)










Miejsce 1

źródło




Od kiedy zobaczyłam zwiastun do filmu, który jest ekranizacją tej książki, postanowiłam , że muszę, koniecznie MUSZĘ mieć tą książkę <3













A jaka jest Wasza aktualna lista "I must have&read"?




Girl from Stars

2 komentarze:

  1. Nie cierpię takich fenomenów jak "Zanim się pojawiłeś" podobno jest przereklamowana jeszcze bardziej niż "Dziewczyna z pociągu" -ekranizacja? Wydaje mi się, że będzie dużo lepsza od książki. Producenci nie przypadkiem przecież obsadzili Sama Claflina w głównej roli :D

    OdpowiedzUsuń
  2. "Dumę i uprzedzenie" oraz "Bez słów" również strasznie chciałabym przeczytać, a całą resztę mam już za sobą :D "Maybe sobeday" oraz "Art & Soul" bardzo polecam :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń