piątek, 20 maja 2016

Wampirzy Book Tag



~Witajcie kochani!

Jako typowy mól książkowy, cenię sobie każdą książkę, o każdej tematyce - byle by była dobra :D Jeśli chodzi o gatunek fantasy, uwielbiam książki gdzie głównymi bohaterami są ... wampiry. Dlatego postanowiłam stworzyć Wampirzy Book Tag i podzielić się z Wami moimi ulubieńcami i nie tylko :)
Zapraszam do czytania!






1. Ulubiony mężczyzna wampir.

żródło

Moje serce od razu i na zawsze zdobył cudowny Damon Salvatore <3 Idealny facet z czarnym charakterkiem, który jednak dla osoby którą kocha, potrafi zmienić się na lepsze <3 Uwielbiam <3


2. Ulubiona kobieta wampir.

źródło

Czym byłyby "Pamiętniki Wampirów" gdyby nie cudownie przebiegła i cwana Katherine? :D Gdy oglądałam serial, zawsze zastanawiało mnie jak jedna aktorka (w tym przypadku Nina Dobrev) może grać dwie tak bardzo różne postacie? :) Jako Katherine zdecydowanie zdobyła moje serce :D


3. Ulubiona seria o wampirach.

źródło

Mam dobre wspomnienia związane z tą serią, choć uważam, że cały cykl powinien być DUŻO KRÓTSZY. Pod koniec serii trochę się już męczyłam, i do dnia dzisiejszego nie przeczytałam ostatniej części :) Nie mniej jednak seria bardzo mi się podobała i polecam przeczytać choć pierwsze trzy tomy :)


4. Mało popularna książka o wampirach, którą bardzo lubisz.


źródło


Nie pamiętam dokładnej fabuły książki, nie mniej jednak pamiętam, że wywarła ona na mnie duże wrażenie i aż nawet teraz mam ochotę po nią sięgnąć :) 

5. Pierwsza przeczytana książka o wampirach.

źródło


Kto z nas nie czytał "Zmierzchu"? :D Jest to taki klasyk, że rzadko spotykam osoby, które nie wiedzą o czym ten "światowy bestseller" jest :) Przeczytałam "Zmierzch" bodajże w piątek klasie podstawówki i jak każda chyba "normalna" nastolatka byłam zachwycona książką i oczywiście na zabój zakochana w Edwardzie Cullenie :D


6. Ulubiony serial o wampirach.

źródło


Kto wcześniej spotkał się z moim blogiem, doskonale wie, że jestem ogromną fanką serialu "The Vampire Diares" <3 Gra aktorska jest według mnie na wysokim poziomie i dziwi mnie to, czemu niektórzy aktorzy z serialu nie grają w jakiś większych produkcjach? Ian jest dla mnie idealny <3


7. Ulubiony film o wampirach.

źródło


Żeby było jasne: wolę książki o wampirach, od filmów. Saga "Zmierzch" jak na razie jest jedynym filmem o wampirach jaki oglądałam. Nie mam do niego jakiegoś większego sentymentu, wręcz przeciwnie: brak jakikolwiek emocji na twarzy Kristen to dla mnie najlepszy dramat xD Czasami jednak wracam do tego filmu ze względu na Edzia :D

8. Ulubiony krótki filmik z motywem wampirów.




Haha :D Pamiętacie tą reklamę? Osobiście to jest jedna z nielicznych reklam, które mi się naprawdę podoba :) Ta muzyka w tle idealnie pasuje mi do całego charakteru filmiku :)



9. Książka o wampirach, na którą aktualnie polujesz.

źródło

Czytałam dużo pozytywnych opinii na temat "Akademii Wampirów" i mam chrapkę na tę serię? :3 Polecacie czy odradzacie?


10. Książka o wampirach, którą źle wspominasz.


źródło


To była najbardziej nudna książka jaką czytałam :/
Totalnie Wam odradzam, lepiej sięgnąć po coś innego :)
Recenzję tej książki znajdziecie TUTAJ.




A czy Wy lubicie książki o wampirach?
Jakie są Wasze ulubione?





Girl from Stars





7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na Tag :) Również jestem wielką fanką Pamiętników wampirów, tylko na ostatnim sezonie troszkę się zawiodłam.
    Tak właściwie to ja tylko czytam książki o wampirach, chociaż wiele ich nie przeczytałam to moją ulubioną jak do tej pory jest ,,Wieczna noc''. W dalszej przyszłości jak skończę tą całą serię zamierzam przeczytać może ,,Pamiętniki wampirów'', a może coś innego równie ciekawego ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy nie mogło być w tym tagu po prostu wampir i wampirzyca xD Ale tak czy inaczej jest całkiem interesujący :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza książka o wampirach u mnie? EWIDENTNIE I BEZAPELACYJNIE DARREN SHAN <3
    Polecam ogólnie:)
    Mimo iż już nie czytam ksiązek o wampirach to chciałabym do nich powrócić <3
    zapiskizgredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. "Pamiętniki wampirów" kiedyś mnie wciągnęły i nie chciały wypuści! Dalej uwielbiam Damona <3 Super tag! :D
    Pozdrawiam,
    Jessie
    https://lifting-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że wolę obejrzeć film o wampirach niż czytać o nich książki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Damon ❤ "Pamiętników wampirów" już nie oglądam, bo mi ie znudziły, ale muszę przyznać, że Damon jest boski :D
    Dla mnie najlepszą książką o wampirach jest "Przejście "Cronina, bo muszę przyznać, że nie przepadam za książkami, w których wampiry są super piękni i seksowni. Wole strasznych i zmutowanych krwiopijców ;D
    Pozdrawiam :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń