środa, 9 listopada 2022

[465] Anna Todd - "After"

 

~Witajcie kochani!

W przerwie od pisania magisterki przygotowałam krótką opinię na temat komiksu "After".
Zapraszam ♥





Autor: Anna Todd
Tytuł: "After"
Ilość stron: 191
Wydawnictwo: Niegrzeczne Książki
Data premiery: 28 września 2022









Jeśli Tessa miałaby wybrać jedno słowo, które ją najlepiej opisze, pewnie postawiłaby na „porządek”. Choć dopiero zaczyna studia, ma już wyraźnie zarysowany plan na życie: staż w wydawnictwie, powrót do rodzinnego miasta i oczywiście ślub – z równie poukładanym Noahem.

Jeśli Tessa miałaby jednym słowem określić nowo poznanego Hardina, mógłby to być „bunt”. Przypadkowo spotkany na kampusie chłopak stanowi jej całkowite przeciwieństwo – jest porywczy i arogancki, kpiący z reguł i porządku. Ale także spontaniczny, tajemniczy i… pociągający! W życie Tessy wprowadza absolutny chaos. Wrażliwa dziewczyna dostrzega w nim coś więcej niż pełną buty postawę bad boya. Czy jednak warto zaryzykować wszystko dla Hardina? Czy jego mroczna strona nie zniszczy tego, co dobre nie tylko w nim samym, ale i w Tessie?

***

Kilka lat temu miałam okazję przeczytać serię „After” Anny Todd. Pomimo wielu mankamentów, mam ogromny sentyment do tej serio, dlatego cieszę się, że mogłam wrócić do historii Tessy i Hardina. Tym razem, w zupełnie innej wersji.

Po raz pierwszy w życiu czytałam komiks i muszę przyznać, że bardzo mi się to spodobało. Kreska jest naprawdę piękna, a barwne kolory zachwycają oczy podczas lektury. Czyta się to błyskawicznie i z przyjemnością.

Na końcu tej powieści graficznej, czytelnik dostaje bonus w postaci opisów bohaterów oraz szczegółów powstawania tego komiksu. Sama mam dość znikomą wiedzę w tym temacie, więc ciekawie było zobaczyć, jak wyglądają początkowe prace nad taką formą powieści.

Swoją pierwszą przygodę z komiksem oceniam jak najbardziej pozytywnie. Mimo wszystko moje serce skradła ta historia w swojej pierwotnej wersji - tetralogii. Komiks zajmuje miejsce drugie – tuż przed adaptacją filmową, którą wyłączyłam po 30 minutach, bo byłam nią tak znudzona.




Moja ocena: 7/10




Czytacie komiksy? ♥




Girl from Stars

1 komentarz: