środa, 23 grudnia 2015

[14] P.C. Cast, Kristin Cast - "Upadek Kalony"



~Witajcie kochani!

Jutro już Wigilia ! :) Jak Wasze przygotowania świąteczne? Należycie do grupy perfekconistów, którzy wszytsko mają już gotowe, czy też do grupy improwizatorów, którzy biorą dopiero się do działania? :) Ja zdecydowanie należę do II grupy xD

Zmieniając temat, chciałabym bardzo podziękować za Waszą obecność :) Dzisiaj wybiło mi 1000 wyświetleń :) Dziękuję :) Jesteście dla mnie wielką motywacją, dzięki Wam czytanie książek i pisanie recenzji jest jeszcze większą przyjemnością :) Jeszcze raz ogromne DZIĘKI :*

A teraz czas na recenzję :)

















Autor: P.C Cast + Kristin Cast
Tytuł: "Upadek Kalony"
Cykl: "Dom Nocy"
Ilość stron: 158
Wydawnictwo: Książnica





Czy Ciemność naznaczyła Nieśmiertelnego Kalonę tak samo jak Neferet? Czy zawsze wolał władzę od honoru, a potęgę od lojalności i wiiary?
"Upadek Kalony" to opowieść, która rozjaśnia mroczną przeszłość byłego wojownika  i jest kluczem do zrozumienia jego roli w niezwykle dramatycznym finale cyklu "Dom Nocy".



Moja ocena: 6/10


Gdy sięgnęłam po pierwszą część cyklu "Dom Nocy", zaintrygowała mnie przede wszystkim świetna okładka i ciekawy tytuł. (np. "Naznaczona", "Wybrana", "Nieposkromiona" itd.). Po przeczytaniu pierwszej części przyznam szczerze - byłam zachwycona. Zaczęłam czytać tą serię bodajże pod koniec VI klasy podstawówki, a wtedy miałam mega hopla na punkcie książek o wampirach xD A Edward ze "Zmierzchu" był oczywiście moim ulubieńcem xD Wróćmy jednka do "Upadku Kalony"
Autorki stwierdziły, że dodatkowo, oprócz bodajże 12 części serii, napiszą także krótkie historie o niektórych bohaterach. Jedną z nich jest właśnie Kalona - upadły wojownik bogini Nyks. Ta książka opisuje właśnie jaki  naprawdę był Kalona, przed wyrzuceniem go z Zaświatów. i co tak naprawdę uczynił, że zasłużył na taką karę ...
Podczas czytania tej książki występowały u mnie trzy fazy:

Faza I - totalne znudzenie
Faza II - zaintrygowanie i zaciekawienie ( od bodajże 80 do 100 strony xD)
Faza III - rozczarowanie zakończeniem

Nie oczekiwałam, że ta ksiażka będzie jakimś fenomenem, jednak spodziewałam się bardziej dramatycznego i efektywnego zakończenia. Niestety, mój głód nie został zaspokojony :)

Kto czytał tę serię, być może będzie zadowolony, nie mniej jednak dla mnie ta książka była rozczarowaniem :/




Czytał ktoś z Was Cykl "Dom Nocy"?
Jakie wrażenia ? :)




Girl from Stars 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz