poniedziałek, 21 lutego 2022

[423] Sarah Hogle - "Miłosny układ"

 

~Witajcie kochani!

Wolicie czytać książkę w formie papierowej czy ebooka? :)







Autor: Sarah Hogle
Tytuł: "Miłosny układ"
Ilość stron: 384
Wydawnictwo: Muza
Data premiery: 26 stycznia 2022






Naomi i Nicholas są parą idealną. Wkrótce ma się odbyć ich wystawne, eleganckie wesele. Tymczasem... mają siebie serdecznie dość.

Niestety osoba, która wycofa się pierwsza, będzie musiała także pokryć niebotyczne koszty niedoszłego wesela. Kiedy Naomi orientuje się, że nie tylko ona udaje szczęście na myśl o wspólnej przyszłości, oboje rozpoczynają wojnę podjazdową: uciekają się do sztuczek, złośliwych kawałów i różnych podstępów, byle tylko dokuczyć drugiemu i zmusić go do zerwania. Wszystkie chwyty są dozwolone.

Okazuje się jednak, że gdy nie mają już nic do stracenia, nareszcie mogą być sobą. Co więcej, tak doskonale bawią się, dręcząc się nawzajem, że cała sytuacja zaczyna nabierać zupełnie innego charakteru…

***

Przyznaję otwarcie - rozpoczynając lekturę „Miłosnego układu” nawet przez myśl mi nie przeszło, że może być to tak wspaniała historia, która całkowicie skradnie moje czytelnicze serducho. Podobało mi się w niej dosłownie wszystko: kreacja bohaterów, poczucie humoru autorki, fabuła i płynący z tej historii przekaz.

Naomi i Nicholas to bardzo ciekawe postacie. Z uwagą obserwowałam ich przemianę i byłam pod wrażeniem tego, jak wiele ukrywali przed sobą wzajemnie. Początkowo miałam pewne obawy co do Naomi, która sprawiała wrażenie zadufanej w sobie panienki, utwierdzonej w przekonaniu, że tylko inni popełniają błędy. Z czasem jednak poznałam ją bliżej i zrozumiałam czym kierowała się, podejmując takie, a nie inne decyzje.

Historia zawiera w sobie to co uwielbiam – EMOCJE. Bywały momenty gdy śmiałam się z ich złośliwych podchodów, ale były również fragmenty, gdy autentycznie się wzruszałam. Byłam ogromnie ciekawa ich zdania dotyczącego ich związku i kierunku w jakim on zmierza i trzeba przyznać, że każde z nich miało swoje racje. Droga jaką wspólnie przeszli, przemiana jaka się w nich dokonała, była dla mnie emocjonalną ucztą.

„Miłosny układ” to świetna historia podkreślająca to, jak ważna w każdym związku jest szczerość i rozmowa. Jak ciężko czasem zrzucić swoją maskę i otwarcie pokazać co nas boli i dotyka. Z pewnością trafi do listy najlepszych książek tego roku. Przeczytajcie koniecznie!





Moja ocena: 9/10



Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu Muza.






Czytaliście? Macie w planach? ♥







Girl from Stars


2 komentarze:

  1. Wiele słyszałam o tym tytule!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę - zazwyczaj nie sięgam po tego typu książki, bo to zupełnie nie moja tematyka, ale o Twojej notce mam ochotę dać szansę tej książce - tym bardziej, że jest na Legimi i w razie czego nie będzie mi żal przerwać jej lektury.

    OdpowiedzUsuń