czwartek, 31 grudnia 2015

Podsumowanie grudnia



Witajcie kochani !

Jak spędzacie ten dzisiejszy, ostatni wieczór 2015 roku ?
Czy dobrze wspominacie rok 2015 ?

Ja dzisiaj zapraszam Was na podsumowanie grudnia :)












Autor: Anna Todd
Tytuł: "After. Już nie wiem, kim bez ciebie jestem"
Ilość stron: 765
Wydawnictwo: między słowami

Moja ocena: 7/10








Autor: P.C Cast + Kristin Cast
Tytuł: "Upadek Kalony"
Ilość stron: 158
Wydawnictwo: Książnica
Cykl: "Dom Nocy"

Moja ocena: 6/10






Autor: Maureen Johnson; John Green; Lauren Myracle
Tytuł: "W śnieżną noc"
Ilość stron: 336
Wydawnictwo: Bukowy Las

Moja ocena: 9/10




Ilość przeczytanych książek: 3
Ilość przeczytanych stron: 1259 




Hit miesiąca:




Kit miesiąca:

BRAK XD




A co Wam udało się przeczytać w grudniu? :)
Pochwalcie się swoimi osiągnięciami :)




Girl from Stars




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz