piątek, 21 października 2016

Szkolny Book Tag


~Witajcie kochani!

Z racji tego, że niedawno obchodziliśmy święto edukacji narodowej, a na moim blogu dawno nie było żadnego Book Tag'u, stworzyłam swój własny SZKOLNY BOOK TAG! :D
Zapraszam do zerknięcia! :)






1. Język angielski - czyli ulubiona zagraniczna książka.





Kto nie jest po raz pierwszy na tym blogu, zapewne dobrze wie, że kocham twórczość pani Hoover, a jej powieść "Maybe someday" jest jedną z moich ulubionych <3




2. Matematyka - czyli książka, podczas której czytania, musiałeś/aś się bardzo skupić.





Zaczęłam ją z tydzień temu i jak na razie mam za sobą 230 stron XD
Na tym etapie czytania, mogę śmiało stwierdzić, że pan Prus nie należy do moich literackich idoli XD



3. Geografia - czyli książka z watkiem podróżniczym.





Tutaj mamy do czynienia z podróżami w czasie, co czyni tę trylogię jeszcze ciekawszą.
Rewelacyjna seria, którą bardzo polecam, mimo tego, że jest ona napisana przez niemiecką autorkę (a z doświadczenia wiem, że niemieckie książki są dość przeciętne :P )



4.Religia - czyli ksiązka z watkiem religijnym.




Schmitt  to klasa sama w sobie, a jego książka "Oskar i pani Róża" chwyta za serce, zapada w pamięć i skłania do głębszych przemyśleń ...
Polecam!



5. Chemia - czyli najlepszy romans.





Nic dodać. Nic ująć.
Najlepszy romans ever <3



6. Język polski - czyli ulubiona szkolna lektura.




Nie znam osoby, która źle wspominałaby tą książkę. 
Każdy kochał Anię Shirley :3




7. Historia - czyli książka z wątkiem historycznym.





Pamiętam jak dziś, tą okropną męczarnię jaka towarzyszyła mi podczas czytania tej książki. Nie mniej jednak świadomość, że się przeczytało "Krzyżaków"  i na dodatek wiedziało się o czym to było - BEZCENNE XD




8. Plastyka - czyli książka z najpiękniejszą okładką.





W tej okładce jest taki jakiś nieodparty urok, który sprawia, że ta okładka zostaje na długo w pamięci i zawsze przypomina Ci o tej historii ...
Idealna <3


9. Muzyka - czyli książka z wątkiem muzycznym.





Chyba nie muszę nic tłumaczyć? :D
Odsyłam do ścieżki dźwiękowej z filmu:








10. Przyroda/Biologia - czyli książka z niekończącymi się opisami przyrody.




To była jedyna lektura jakiej nie przeczytałam w podstawówce.
Really.
Sienkiewicz swoimi opisami doprowadził mnie ...
Do snu XD
Naprawdę.
Podczas czytania po prostu zasnęłam XD



To by było na tyle :D
Kto wytrwał do końca? :P


Do powyższego Tagu nominuję autorów poniższych blogów:












Zostawcie linki do Waszych odpowiedzi :)
Jestem ich bardzo ciekawa :)



Girl from Stars

















5 komentarzy:

  1. Mi "Lalkę" wyjątkowo dobrze się czytało i chyba mogę śmiało napisać, ze należy do moich ulubionych lektur szkolnych :) Co do "Krzyżaków" to się zgadzam - przebrnięcie przez nią było dla mnie katorgą.
    "Duma i uprzedzenie" jeszcze przede mną. Nawet nie mam jej w swojej biblioteczce, mimo iż bardzo chciałabym zmienić ten fakt, ale nigdzie nie mogę kupić wydania Świata Książki w twardej okładce z obwolutą - taki smutek :(
    Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za nominację :*
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post - jeszcze z takim pomysłem się nie spotkałam, bardzo kreatywnie ! :) Również kocham książki ;) Trylogia czasu jest moją ulubioną trylogią <3 !!! Ubóstwiam K. Gier :P
    Zapraszam do mnie:
    http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja ulubiona książka to właśnie Oskar i Pani Róża. Cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wprawdzie jeszcze nie miałam styczności z "Lalką", ale znam ten ból, gdy lektura dłuży się niemiłosiernie ;_;
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, do szkoły już nie chodzę, ale na TAG chętnie odpowiem ;)

    OdpowiedzUsuń