sobota, 28 listopada 2015

[12] Jacky Newcomb, Madeline Richardson - "Odezwij się z nieba"

~ Witajcie kochani!

Dzisiaj spadł u mnie pierwszy śnieg :) Jest niesamowicie pięknie: wszystko opsypane jest delikatnym jak puch śniegiem, aż ma się ochotę wyjść na spacer :) Ale to raczej nie dla mnie, gdyż jestem chora :/ Mam taką chrypę, że ledwo mówię, dlatego cieszę się, że do Was mogę napisać :) Dość jednak użalania się nad sobą - czas na kolejną recenzję :)







Autor: Jacky Newcomb, Madeline Richardson
Tytuł: "Odezwij się z nieba"
Ilość stron: 291
Wydawnictwo: Hachette Polska Sp. z.o.o



Niesamowita historia kontaktów z zaświatami - osobiste wspomnienia bestsellerowej autorki.
Więź mięzy ojcem a córką jest jedyna w swoim rodzaju. Ta wzruszająca opowieść to wspomnienia Jacky Newcomb, znanej jako Angel Lady, oraz jej siostry Madeline. Ukochany ojciec kontaktuje się z nimi "z zaświatów", aby udowodnić rodzinie, że istnieje życie po śmierci ...


Moja ocena: 3/10


Przyznam szczerze, że strasznie męczyłam się, czytając tę książkę. Nie wierzę w kontakty osób z "zaświatów" z nami, żyjącymi na świecie. Gdy sięgałam po tę książkę, spodziewałam się historii, opowieści o tym, jak radzić sobie po stracie bliskiej nam osoby, a poza tym byłam ciekawa tych kontaktów z umarłymi( jest to książka oparta na faktach). Byłam jednka strasznie rozczarowana. Tam wszystko było odbierane jako cudowne objawienie xD Gdy na przykład  siostry wraz z matką rozmawiały o ojcu, nagle żarówka zamigała xD No bez przesady ! Moja żarówka miga kilkanaście razy w ciągu dnia xD Było tam, co prawda kilka przypadków zjawisk których nie potrafiłam wyjaśnić, nie mniej jednak zdania swego nie zmienię: nie wierzę w to :)
Poza tym, dla mnie książka, jest fatalnie napisana. Jedna z autorek, bodajże Jacky napisała wiele innych książek ... Gdy jednak ja czytałąm tę książkę, miałam wrażenie, że napisała ją jakaś nastolatka: w banalny, prosty i nudny sposób. 
Jeśli ktoś interesuje się tymi tematami, to może spodoba się mu ta książka. Mnie osobiście barzdo rozczarowała i nikomu bym jej nie polecała.

A czy Wy, drodzy czytelnicy wierzycie w kontakty z osobami z "zaświatów"?
Czy ktoś z Was czytał tę książkę ?
Co o niej sądzicie?


Każdy rozdział rozpoczynał się jakimś cytatem :) Chciałabym się z Wami kilkoma z nich podzielić:

  • "Tam gdzie jest miłość, tam jest życie." / Mahatma Ganndhi
  • "Najpiękniejszą rzeczą, jakiej możemy doświadczyć, jest oczarowanie tajemnicą." / Albert Einstein
  • "Osoba, która twierdzi, że coś jest możliwe, nie powinna przeszkadzać osobie, która właśnie to robi." / Starożytne przysłowie chińskie
  • " Nie potrafimy robić wielkich rzeczy. Jedynie małe z wielką miłością." / Matka Teresa
  • "To nie tak, że boję się umrzeć. Po prostu nie chcę być w pobliżu, gdy to się stanie." / 
  • "Nie jest w życiu ważne, żeby nie upaść, ale żeby się podnieść po każdym upadku."
  • "Rzeczywistość jest tylko iluzją, aczkolwiek bardzo trwałą." / Albert Einstein
  • "Umieranie to bardzo męcząca i straszna sprawa. Radzę wam nigdy nie mieć z nią nic do czynienia." / W. Somerset Maugham
  • "Prawda jest dziwniejsza od fikcji, a to dlatego, że fikcja musi być prawdopodobna." / Mark Twain


No cóż ... To było by chyba na tyle :) 

Czy u Was także rozpoczęła się zima?

Pozdrawiam cieplutko :)




Girl from Stars


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz