środa, 2 stycznia 2019

Podsumowanie roku 2018 :)


~Witajcie kochani!

Zapewne macie już serdecznie dość tych wszystkich podsumowań, więc postaram się przekazać wszystko co mam do powiedzenia krótko i zwięźle :D







Co się działo przez ten rok na blogu?


Myślę, że w jakimś stopniu moje umiejętności pisarskie uległy poprawie. Oprawa graficzna bloga wciąż bardzo mi się podoba, więc nie mam w planach jej zmieniać. W grudniu stuknęło na blogu 90 tys. wyświetleń, za co jestem Wam ogromnie wdzięczna. Każde wyświetlenie, obserwacja, czy dobre (a nawet złe) słowo bardzo mnie motywują i dają do myślenia.

W październiku coś dziwnego stało się z wyświetleniami. Nie mam pojęcia o co chodzi (moja siostra twierdzi, że być może chodzi o RODO :D), ale przykładowo recenzje miały 200-450 wyświetleń, a teraz nie dobijają nawet do 100 :/
Co prawda, nie piszę dla samych zasięgów, wyświetleń, ale jednak to trochę demotywujące. Co jak co, ale poświęcam temu blogowi naprawdę sporo czasu i jak widzę te statystyki czasem czuję się naprawdę zniechęcona.

2018 rok obfitował w kolejne wspaniałe współprace. Z pewnością nie wymienię wszystkich i w odpowiedniej kolejności, ale ogromnie dziękuję za okazane zaufanie wydawnictwom:
- NieZwykłe
- Czwarta Strona
- Młodzieżówka
- Young
- Papierowy Księżyc

Oczywiście pragnę również podziękować pozostałym wydawnictwom, z którymi współpracuję dużo dłużej. Przepraszam również za każdą nieterminową recenzję. Miniony rok był dla mnie bardzo pracowity i czasem po prostu nie mogłam się z niczym wyrobić ;)



Patrząc czysto statystycznie w 2018 roku udało mi się przeczytać 70 książek (o 4 więcej niż w 2017r). Przeliczając strony tych wszystkich książek wyszło na to, że pożarłam wręcz 24 707 stron, co daje 68 stron dziennie

Jestem zadowolona ze swojego wyniku. Nigdy nie zwracałam uwagi na ilość a na jakość.
Odnoszę jednak wrażenie że ten 2018 obfitował w dość przeciętne pozycje. Ale nad tym będę się rozwodzić w dwóch kolejnych postach (Najlepsze i najgorsze książki 2018).




Co się działo w moim życiu osobistym?

To tak po kolei:

- zdałam ostatni egzamin zawodowy ( Organizacja żywienia i usług gastronomicznych) 
- skończyłam szkołę
- zdałam maturę
- w czerwcu stuknęło mi 20 lat
- rozpoczęłam studia dzienne (kierunek: ekonomia)

Tyle faktów wystarczy, bo byście mi tu jeszcze pozasypiali :D





Jakie plany na 2019?

Zaliczyć jako tako egzaminy w styczniu (więc nie zdziwcie się gdy będzie tu zbyt cicho w tym miesiącu) a potem nadrobić zaległości czytelnicze. Moje półki aż się uginają od nieprzeczytanych książek, które niesmowicie kuszą. Ponadto kontynuwać serie postów, jakie dotąd ukazały się na blogu, dodawać własne zdjęcia do recenzji i... chyba tyle :D


A jaki był Wasz miniony rok? ;)
Jakie plany macie na 2019?




Girl from Stars

6 komentarzy:

  1. Gratuluję naprawdę dobrego wyniku czytelniczego. ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w realizowaniu planów na ten rok, niech będzie jeszcze lepszy niż poprzedni - szczególnie pod względem czytelniczym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wynik :) 2019 będzie jeszcze lepszy. Ja w tym roku kończę liceum managerskie i dodatkowo planuję zapisać się na szkolenia dla managerów sprzedaży dzięki czemu będę mogła pracować w moim wymarzonym zawodzie i dodatkowo podnieść swoje kwalifikacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę fantastyczny wynik. Tylko pozazdrościć. Mam nadzieję, że Twoje plany wszystkie się powiodą. Życzę zaczytanego roku.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję sukcesów z poprzedniego roku i wyników czytelniczych :)
    Powodzenia w kolejnym roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyników i wszystkich sukcesów. ;) Mi podobnie jak Tobie w 2018 roku udało się zdać ostatni egzamin zawodowy, zdać maturę, szkołę i iść na studia. :)

    OdpowiedzUsuń