czwartek, 28 lipca 2022

[452] Carolyn Woods - "Sypiając z psychopatą"

 

~Witajcie kochani!

Lipiec zdecydowanie nie jest moim miesiącem, jeśli chodzi o aspekt czytelniczy...

Zapraszam na najnowszą recenzję ♥







Autor: Carolyn Woods
Tytuł: "Sypiając z psychopatą"
Ilość stron: 399
Wydawnictwo: Znak
Data premiery: 29 czerwca 2022






Zaczęło się jak w bajce. Spotkali się przypadkiem i od razu między nimi zaiskrzyło. Zaprosił ją do ekscytującego, pełnego przepychu świata, a ona była tak zakochana, że ignorowała wszystkie znaki ostrzegawcze. I żyliby długo i szczęśliwie, ale wkrótce okazało się, że w łóżku nie leży wymarzony książę, ale prawdziwy i groźny psychopata.

W którym momencie Carolyn straciła czujność? Czy w ogóle mogła ustrzec się przed tym związkiem? Była wykształcona, zamożna, niezależna i wcale nie szukała miłości.

Nawet nie zauważyła, kiedy została zmanipulowana przez Marka. Odcięła się od przyjaciół i rodziny, zadłużyła na ogromne kwoty i na każdym kroku była kontrolowana. A wszystko to z miłości do psychopaty…

***

Początek zapowiadał się imponująco. Obserwowanie procesu, gdy mężczyzna swoim urokiem potrafi omamić kobietę niezależną i pewną siebie, był naprawdę interesujący. Czytając niektóre opisy zachowania Marka, byłam pod wrażeniem i doszłam do wniosku, że sama mogłabym dać się oszukać.

Jednak gdzieś w połowie książki wkradła się pewnego rodzaju monotonia. Często miałam wrażenie, że mężczyzna ciągle wciska Carolyn ten sam kit, a ona niezmiennie ma klapki na oczach. Bywało to mocno frustrujące. Aż momentami miałam ochotę mocno nią potrząsnąć, by w końcu przejrzała na oczy.

Carolyn Woods przedstawia również w swojej książce długą drogę, jaką musiała pokonać, aby odzyskać swoje dawne życie i mieć poczucie sprawiedliwości – zarówno w wymiarze prawnym, jak i psychologicznym. Nie ukrywam, że niektóre postępowanie policji ogromnie mnie zaskoczyło (i to w negatywnym stopniu). Myślę, że wiele osób będących na miejscu autorki, szybko zrezygnowałoby z walki o sprawiedliwość.

„Sypiając z psychopatą” to nie fikcja. To historia, która wydarzyła się naprawdę. To historia, która mogłaby się przytrafić każdemu z nas. Dlatego cieszę się, że autorka miała w sobie tyle odwagi, aby opowiedzieć ją światu. Mi osobiście czegoś w niej zabrakło, nie mniej jednak nie da się ukryć, że niesie ona ze sobą przekaz.




Moja ocena: 6/10



Za książkę "Sypiając z psychopatą" dziękuję Księgarni Internetowej Tania Książka.













Czytaliście? A może macie w planach? ♥






Girl from Stars


2 komentarze:

  1. Jestem zaintrygowana tą historią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie powaliła Cię ta historia na łopatki, bo ja jestem jej naprawdę ciekawa.

    OdpowiedzUsuń