sobota, 5 sierpnia 2023

[513] K.N. Haner - "Wycena"

 

~Witajcie kochani!

Znacie twórczość K.N. Haner? ♥







Autor: K.N. Haner
Tytuł: "Wycena"
Ilość stron: 432
Wydawnictwo: Ale!
Data premiery: 12 lipca 2023







Cassie i Tyler mają tylko siebie. Rodzeństwo przeszło naprawdę wiele, ale odkąd Tyler kupił i wyremontował klub, a potem wstawił do niego podest do tańca na rurze, wszystko powoli zaczęło się układać. Cassie porzuciła marzenia o tym, by zostać profesjonalną primabaleriną, a pointy zamienia na buty z wysoką platformą i co wieczór staje się diabelsko seksowną stripgirl. Dziewczyna ma jednak swoje zasady, których nigdy nie łamie.

Spokój w życiu rodzeństwa nie trwa jednak długo. Pewnego wieczora Tyler zostaje napadnięty i ledwo uchodzi z życiem. Przerażona Cassie chce zgłosić sprawę na policję, ale okazuje się, że napaść na jej brata to ostateczne upomnienie się o dług, którego chłopak nie spłacił.

Na ich drodze pojawia się tajemniczy mężczyzna, dobrze znany w półświatku Atlanty. Składa Tylerowi propozycję nie do odrzucenia: za długi chce przejąć jego klub, ale… musi w nim zostać buntownicza i piękna Cassie, która dla swojego brata jest w stanie przetrwać naprawdę wiele.

***

Zanim zacznę opowiadać o moich wrażeniach po lekturze „Wyceny”, muszę się do czegoś przyznać. Nie jestem fanką powieści H.N. Haner. Kilka lat temu miałam okazję poznać dwie powieści spod jej pióra i niestety między nami nie zaiskrzyło. Oceniłam je dość nisko i zrezygnowałam z lektury innych jej historii. Nie mam pojęcia, co tym razem mnie skłoniło, by sięgnąć po jej najnowszą powieść, ale wiem jedno – bardzo mi się ona spodobała.

Przede wszystkim kupiła mnie aura tajemniczości całej tej historii. Autorka daje nam początkowo dość niewiele informacji, a wraz z rozwijającą się akcją dostrzegłam, że pytań jest wciąż coraz więcej, a odpowiedzi brak. Historia jest bardzo ciekawie skonstruowana. Czytelnik może mieć niemały mętlik w głowie – o co tak naprawdę chodzi w tej historii? Kim tak naprawdę jest Gabriel? Komu można zaufać? Kto jest przyjacielem, a kto wrogiem?

Gdyby nie brak czasu, to zapewne pochłonęłabym tą historię na raz, mimo iż zdecydowanie nie jest to historia łatwa. Przeszłość głównej bohaterki jest niezwykle bolesna, a jej skutki wciąż widoczne są w jej dorosłym życiu. Ta wewnętrzna walka Cassie z jej potworami z przeszłości jest bardzo emocjonalna. Z kolei Gabriel to człowiek zagadka. Autorka jeszcze nie odkryła wszystkich kart z nim związanych, dlatego też z niecierpliwością będę wyczekiwać drugiej części. A po tak niespodziewanym zakończeniu mam nadzieję, że kontynuacja ukaże się jak najszybciej. I oczywiście, że będzie na równie dobrym poziomie!




Moja ocena: 8/10



Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu Ale!






Znacie inne powieści autorki? 
Macie w planach lekturę "Wyceny"? ♥






Girl from Stars


1 komentarz:

  1. Oczywiście nigdy w życiu tego nie przeczytam, tematyka nie leży w kręgu moich zainteresowań, ale plus za dość dużą czcionkę - zwykle blogi z recenzjami piszą miniaturową czcionką , nie jestem w stanie dotrwać do końca opisu (starość ,może i radość, ale i plusy w oczach...)

    OdpowiedzUsuń