czwartek, 31 grudnia 2020

Podsumowanie roku 2020! :)

 

~Witajcie kochani!

Już niebawem rozpoczniemy kolejny rok. Nie da się ukryć, że rok 2020 był rokiem trudnym i pełnym niespodzianek, ale i tak zapewne każdego z Was spotkało coś dobrego w tym czasie.

Dlatego też myślę, że warto w kilku zdaniach podsumować ten 2020 rok.
Zapraszam!




Co działo się przez ten rok na blogu?


Rok ten kończę z wynikiem prawie 162 000 wyświetleń. Liczba obserwatorów wynosi już ponad 300 osób. Dziękuję Wam kochani za każde odwiedziny, każdy komentarz, zarówno ten z ciepłym słowem, jak i ten z konstruktywną krytyką. Każde Wasze działanie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Dziękuję! ❤

Na blogu ukazała się nowa seria "Kobiecy vs Męski Punkt Widzenia". Mój narzeczony stwierdził, że chciałby pomóc mi się rozwijać w tym, co robię i w ten oto sposób powstał ten cykl, w którym zarówno ja, jak i on dzielimy się z Wami swoimi odczuciami na temat książki, którą oboje przeczytaliśmy :)

Podtrzymuję swoje zeszłoroczne postanowienie i do każdej recenzji zamieszczam autorskie zdjęcie. Jedne wychodziły mi lepiej, inne gorzej, ale i tak jestem zadowolona z efektów swojej pracy.

Od października tego roku reaktywowałam swoje konto na Instagramie i póki co nie zamierzam z niego rezygnować. Jeśli ktoś z Was jeszcze go nie zna, to zapraszam :)

W tym roku udało mi się nawiązać współpracę z Wydawnictwem Novae Res, Feeria Young i wieloma innymi. Dziękuję Wam za okazane zaufanie ❤
Z tego miejsca pragnę również podziękować pozostałym wydawnictwom, z którymi współpracuję już od kilku lat. Dziękuję za sympatyczny kontakt, cierpliwość przy nieterminowych recenzjach, świąteczne życzenia i każde miłe słowo, skierowane w ramach podziękowania za recenzję. Jesteście wspaniali! ❤




Przejdźmy zatem do czysto statystycznej części tego posta.


W 2019 roku udało mi się przeczytać 64 książki (o 6 mniej niż w 2019roku).


Jeśli zaś chodzi o strony, to pochłonęłam ich aż 25 832 (2 114 stron więcej niż w 2019 roku), co daje 71 stron dziennie.




Skoro jeszcze jesteśmy przy liczbach to idealny moment by sprawdzić ile nowych książek zasiliło moją biblioteczkę w tym roku, a co najważniejsze - ile z nich jest przeczytanych :D




Tak więc w 2020 roku moją biblioteczkę zasiliło aż 54 książki.
A ile z nich już przeczytałam? 


Uwaga. uwaga...


49 książek (91%) 🎉🎉🎉


Całe szczęście, bo mój stos wstydu z każdym kolejnym rokiem rośnie :D






Co działo się w moim życiu osobistym?


Szczęśliwie zaliczyłam sesję, choć nie ukrywam, że zdalne egzaminy stresują mnie jeszcze bardziej niż te normalne. Pod koniec drugiego roku musiałam podjąć ważną decyzję i zdecydować, na jaki temat chcę pisać pracę licencjacką. Ostatecznie zdecydowałam się na własny temat, nie wchodzący w zakres upodobań mojego promotora. Bo skoro mam pisać coś tak obszernego, to na temat, jaki naprawdę mnie interesuje, prawda?

Dla innych być może 2020 rok nie będzie się kojarzył zbyt pozytywnie, ale dla mnie będzie on warty zapamiętania, bowiem 18 sierpnia najwspanialszy mężczyzna na całym świecie uklęknął na kolano i zapytał, czy chcę spędzić z nim resztę życia ❤ Oczywiście powiedziałam tak ❤

Z tego miejsca pragnę podziękować również Jemu ❤ Za Twoje wsparcie, dobre słowo i każdą uwagę. Dzięki Tobie się rozwijam i mogę robić to co kocham. Kocham Cię ❤






Kochani! Na koniec chciałam życzyć Wam szczęśliwego nowego roku! 
Bawcie się dziś świetnie, niezależnie czy w domu z rodziną, przyjaciółmi czy też z książką w ręku :D





Wasza Girl from Stars

6 komentarzy:

  1. Samych wspaniałych dni w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego nowego roku.
    Gratuluję osiągniętych sukcesów w 2020 i życzę kolejnych w nowym roku.


    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Ileż szczęścia bije z Twojego posta :) Gratuluję i życzę dalszych sukcesów osobistych i na studiach

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję udanego roku i zaręczyn!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe podsumowanie i gratulacje.

    OdpowiedzUsuń