wtorek, 12 grudnia 2023

[538] Katarzyna Bester - "Świąteczne nieporozumienie"

 

~Witajcie kochani!

Ile powieści świątecznych już przeczytaliście w tym roku? ♥







Autor: Katarzyna Bester 
Tytuł: "Świąteczne nieporozumienie"
Ilość stron: 243
Wydawnictwo: Kobiece
Data premiery: 28 października 2020








W Londynie roi się od choinek i bożonarodzeniowych dekoracji. Jednak Harper nie czuje magii świąt. Skupia się na pracy, bo to zawsze wychodzi jej najlepiej. Lekceważąc świąteczny klimat, przygotowuje się do wyjazdu z kraju i obiecanego awansu. Jednak w wyniku nieporozumienia Harper ląduje w jednym mieszkaniu z wrednym i – niech to szlag – pociągającym Amerykaninem. W dodatku w firmie zaczynają dziać się dziwne rzeczy. Czy ten rok skończy się dla niej tak, jak to sobie zaplanowała?
Holden przyjeżdża do Londynu w interesach. Ma tu zostać przez miesiąc, a później wrócić do spokojnego życia w Nowym Jorku, gdzie spędzi święta z rodziną. Wszystko jednak nieco się komplikuje, gdy na jego drodze staje pyskata Brytyjka, która uznaje go za włamywacza i wymierza mu cios parasolem. Między tą dwójką rodzi się niechęć, która szybko zmienia się w pożądanie.

***

„Świąteczne nieporozumienie” to pierwsza świąteczna historia, jaką miałam okazję poznać w tym roku. I choć daleko jej do ideału, to muszę przyznać, że świetnie się bawiłam, gdy ją czytałam.

Z pewnością jest to historia przewidywalna. Brak w niej jakiś większych zaskoczeń. Momentami robi się dość słodko, wręcz „cukierkowo”, jednak tego typu powieści świąteczne mają swój urok i idealnie nadają się w momentach, gdy jesteśmy zmęczeni i mamy ochotę na mało zobowiązującą lekturę.

Polubiłam Harper za jej niezależność i umiejętność zawalczenia o samą siebie. Jest to silna kobieta, która nie da sobie w kaszę dmuchać. Z kolei Holden to zabawny i wiecznie rozczochrany facet, który ujął mnie swoją troską o drugą osobę i chęcią niesienia pomocy innym.

Duży plus za fajnie poprowadzony rozwój relacji między bohaterami. Opis sugeruje, że bohaterów połączyło pożądanie. Nie dajcie się jednak zwieść, bowiem Harper i Holdena połączyło coś znacznie więcej – przyjaźń, która przerodziła się w coś znacznie głębszego.

Bardzo miło spędziłam czas z Holdenem i Harper i dzięki nim nabrałam ochoty na kolejne świąteczne romanse!





Moja ocena: 7/10




Znacie tę historię? A może inne powieści autorki? ♥




Girl from Stars 

1 komentarz: