sobota, 9 grudnia 2023

Podsumowanie listopada

 

~Witajcie kochani!

Mamy dziś 9 grudnia. Prawie 1/3 miesiąca już za nami. A ja dopiero zabieram się za podsumowanie listopada. Mimo wszystko, lepiej późno niż wcale ♥





Agatha Christie "Morderstwo na polu golfowym"
(223 strony)




Moja ocena: 8/10








Agatha Christie "Noc w bibliotece"
(206 stron)




Moja ocena: 8/10







Agatha Christie "Zło czai się wszędzie"
(216 stron)




Moja ocena: 9/10







Agatha Christie "Karaibska tajemnica"
(224 strony)




Moja ocena: 7/10








Agatha Christie "Zagadka błękitnego ekspresu"
(269 stron)




Moja ocena: 7/10








Alexandra Bracken "Po zmierzchu"
(526 stron)





Moja ocena: 8/10








Natalia Wiktor "To tylko układ"
(352 strony)




Moja ocena: 6/10








Millie Bobby Brown "19 stopni"
(318 stron)




Moja ocena: 8/10












Ilość przeczytanych książek: 8

Ilość przeczytanych stron: 2 334, co daje 78 stron dziennie.







A co ciekawego Wam udało się przeczytać w listopadzie? ♥








Girl from Stars





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz