czwartek, 31 października 2019

Podsumowanie października



~Witajcie kochani!

Nowy miesiąc tuż, tuż, a więc czas na czytelnicze podsumowanie października.
Zapraszam! :)








Alex North - "Szeptacz"
(480 stron)



Moja ocena: 7/10






Greer Hendricks, Sarah Pekkanen "Anonimowa dziewczyna"
(446 stron)



Moja ocena: 7/10






Maja Lunde - "Śnieżna siostra"
(193 strony) 



Moja ocena: 9/10








Ilość przeczytanych książek: 3

Ilość przeczytanych stron: 1 119, co daje 36 stron dziennie.






Oprócz recenzji, na blogu ukazały się również:







Październik nie był zbyt obiecujący, jeśli chodzi o czytanie. Głównie przez wzgląd na to, że rozpoczął się kolejny rok akademicki. Mam nadzieję, że w listopadzie uda mi się coś więcej przeczytać, biorąc po uwagę ciągle rosnący stosik książkowy :D

A co Wam ciekawego udało się przeczytać w tym miesiącu?
Jaką książkę polecacie, a jaką niekoniecznie? :) Dajcie znać w komentarzach :)





Girl from Stars





4 komentarze:

  1. Kilka książek, ale bardzo dobrze ocenianych i polecanych przez szerokie grono. W listopadzie nie przeczytałam raczej książki, która na dłużej zapadłaby mi w pamięci na dłużej, ale kilka wartych przeczytania na pewno. Na szczęście nie przeczytałam bardzo słabej powieści w tym miesiącu.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Szeptacza i Anonimową dziewczynę mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Szeptacza" sama chciałabym przeczytać! :D
    3 książki to i tak sporo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) to i tak zdecydowanie więcej niż czyta przeciętny człowiek :)

    OdpowiedzUsuń