czwartek, 30 września 2021

Podsumowanie września

 

~Witajcie kochani!

Wrzesień powoli zbliża się ku końcowi, dlatego czas na małe podsumowanie. Zapraszam :)






Claire Frost "Ślub od pierwszego kliknięcia"
(320 stron)



Moja ocena: 5/10








Erin Entrada Kelly "Lalani z dalekich mórz"
(375 stron)



Moja ocena: 8/10








Denise Grover Swank "Miłosna ruletka"
(403 stron)




Moja ocena: 8/10








Marianne Cronin "Sto lat Lenni i Margot"
(398 stron)



Moja ocena: 7/10








Eddie Jaku "Najszczęśliwszy człowiek na Ziemi"
(240 stron)



Moja ocena: 8/10








Louisa May Alcott "Ośmioro kuzynów"
(400 stron)



Moja ocena: 8/10








Michelle Quach "Cała szkoła mówi o mnie"
(405 stron)




Moja ocena: 5/10







Ewelina Dobosz "Przekraczanie granic"
(288 stron)




Moja ocena: 7/10











Ilość przeczytanych książek: 8

Ilość przeczytanych stron: 2 829, co daje 94 strony dziennie.








Oprócz recenzji na blogu ukazały się również:









Co ciekawego udało się Wam przeczytać w tym miesiącu? :)







Girl from Stars





2 komentarze:

  1. Gratuluje tylu przeczytanych książek! Ja niestety ostatnio bardzo zaniedbałam czytanie i na mojej liście wrześniowej są tylko 2 książki :c
    Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ten czas szybko leci :) Gratuluję owocnego września i życzę równie udanego października :D

    OdpowiedzUsuń