piątek, 31 grudnia 2021

Podsumowanie roku 2021

 

~Witajcie kochani!


Nowy rok już tuż, tuż, a więc warto w kilku słowach podsumować rok 2021 :)
Zapraszam! :)




Co działo się przez ten rok na blogu?


Rok ten kończę z wynikiem prawie 202 000 wyświetleń. Liczba obserwatorów wynosi już ponad 300 osób. Dziękuję Wam kochani za każde odwiedziny, każdy komentarz, zarówno ten z ciepłym słowem, jak i ten z konstruktywną krytyką. Każde Wasze działanie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Dziękuję! ❤

Starałam się cały czas rozwijać i każdą recenzję opatrywałam w autorskie zdjęcie. Gdy porównuje tegoroczne zdjęcia z zdjęciami z poprzedniego roku, czuję dumę. Widzę rozwój, co bardzo mnie cieszy, ponieważ wkładam w swoje działania mnóstwo pracy.

Aktywnie działałam na swoim koncie na Instagramie i staram się prowadzić go najlepiej jak potrafię. Jeśli ktoś z Was jeszcze go nie zna, to zapraszam :)

W tym roku udało mi się nawiązać współpracę z Księgarnią Internetową Tania Książka i wieloma innymi wydawnictwami. Dziękuję Wam za okazane zaufanie ❤
Z tego miejsca pragnę również podziękować pozostałym wydawnictwom, z którymi współpracuję już od kilku lat. Dziękuję za sympatyczny kontakt, cierpliwość przy nieterminowych recenzjach, świąteczne życzenia i każde miłe słowo, skierowane w ramach podziękowania za recenzję. Jesteście wspaniali! ❤






Przejdźmy zatem do czysto statystycznej części tego posta.


W 2021 roku udało mi się przeczytać 75 książki (o 11 więcej niż w 2020 roku).


Jeśli zaś chodzi o strony, to pochłonęłam ich aż 26 307 (475 stron więcej niż w 2020 roku), co daje 72 stron dziennie.





Skoro jeszcze jesteśmy przy liczbach to idealny moment by sprawdzić ile nowych książek zasiliło moją biblioteczkę w tym roku, a co najważniejsze - ile z nich jest przeczytanych :D


Tak więc w 2021 roku moją biblioteczkę zasiliło aż 120 książek.
A ile z nich już przeczytałam? 


Uwaga. uwaga...


69 książek (57,5%) 🎉🎉🎉


Poniosło mnie trochę w tym roku. W ubiegłym roku było ich zaledwie 54...
Ale i tak niczego nie żałuję :D






Kochani! 
Bawcie się dzisiaj dobrze, niezależnie czy w domu pod kocem i książką w ręce, czy w towarzystwie przyjaciół/rodziny na imprezie.
Niech Nowy Rok przyniesie Wam to co najlepsze ♥
Bądźcie szczęśliwi i spełniajcie swoje marzenia ♥





Wasza Girl from Stars

3 komentarze:

  1. Bardzo fajne podsumowanie. Gratuluję.
    Szczęśliwego NOWEGO ROKU.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to naprawdę dużo biorąc pod uwagę ile mi udało się przeczytać ale tego raczej nie będę mówić :D Zwykle tak mam że na początku i na koniec roku mam dużo czasu by czytać potem już to mija :d
    Szczęśliwego nowego roku !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń