niedziela, 16 kwietnia 2023

[494] Mona Kasten - "Fragile heart"

 

~Witajcie kochani!

Z jaką książką kończycie ten weekend? ♥







Autor: Mona Kasten
Tytuł: "Fragile heart"
Ilość stron: 463
Wydawnictwo: Jaguar
Data premiery: 22 marca 2023







Minęły trzy miesiące, odkąd Adam zerwał wszelki kontakt z Rosie. Słowa z jego pożegnalnego listu wciąż przelatują jej przez głowę, serce boli tak samo jak pierwszego dnia. Tęskni za głębokimi rozmowami, które z nim prowadziła i za bliskością, którą z nim czuła, nawet gdy był tysiące kilometrów stąd. Jej internetowy program radiowy przynajmniej trochę rozprasza Rosie, a ona niestrudzenie pracuje, aby przywrócić go na właściwe tory po klęsce wywiadu ze Scarlet Luck. Ale kiedy zaczyna wierzyć, że w końcu może zapomnieć o Adamie, ten ponownie kontaktuje się z Rosie – i nagle wszystkie uczucia, nadzieje i marzenia, które tak bardzo starała się stłumić, powracają.

***

Nie ukrywam, że byłam ogromnie ciekawa kontynuacji i jednocześnie miałam wobec niej sporo obaw. Jak się okazało – zupełnie niepotrzebnie, bowiem Mona Kasten po raz kolejny porwała mnie swoją historią i dostarczyła mi takiej dawki emocji, jakiej oczekiwałam.

Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że „Lonely heart” i „Fragile heart” to jedne z najpiękniejszych książek, jakie posiadam w swojej biblioteczce. Przy czym ta delikatna i subtelna okładka kompletnie nie oddaje tej ogromnej dawki emocji, jaką skrywa ta historia. Warto w tym momencie zaznaczyć, że w powieści tej zostały poruszone trudne tematy, m.in. depresja, ataki paniki, przemoc seksualna czy uzależnienia.

Jedyne (i zarazem największe) zastrzeżenie mam do poprowadzenia wątku wyjścia z uzależnienia przez Adama. W mojej opinii zmiana jaka nastąpiła w tej postaci była stanowczo za szybka i zbyt prosta. Jak dla mnie wypadło to po prostu mało wiarygodnie.

Końcówka była bardzo emocjonalna i cieszy mnie fakt, że Rosie i jej problemy zostały wypchane na pierwszy plan, bowiem dotąd Adam i jego traumy z przeszłości były stawiane na pierwszym miejscu.

Mimo małych niedociągnięć, dylogia ta zajmie specjalne miejsce w moim sercu i pewnie kiedyś wrócę do historii Adama i Rosie. A teraz nie pozostaje nic innego, jak zapoznać się z innymi powieściami Mony Kasten, której pióro bardzo mi się spodobało.




Moja ocena: 8/10

 



Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu Jaguar.






Macie w planach lekturę tej dylogii? ♥






Girl from Stars


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz