wtorek, 18 kwietnia 2023

[495] Ivy Owens - "Scandalized"

 

~Witajcie kochani!

Dziś kilka słów o pikantnym romansie, który skradł moje serce ♥






Autor: Ivy Owens
Tytuł: "Scandalized"
Ilość stron: 360 
Wydawnictwo: Ale!
Data premiery: 12 kwietnia 2023







Dziennikarka śledcza Georgia Ross jest przytłoczona pracą nad artykułem, od którego zależy jej dalsza kariera, w dodatku po odwołaniu lotu czeka ją noc na lotnisku. Gdy spotyka starszego brata przyjaciółki z dzieciństwa, a ten proponuje pomoc, Gigi zaczyna myśleć, że jej los się odmienił.
Alec Kim jest przystojny, skromny i życzliwy. Gigi, po licznych bolesnych zawodach miłosnych, zdążyła już zapomnieć, że tacy mężczyźni istnieją na świecie. Wieczorne spotkanie i spędzona z nim namiętna noc bez zobowiązań wydają się darem losu – do chwili, gdy Gigi uświadamia sobie, że kojarzy mężczyznę nie tylko z dziecięcych wspomnień.

Uczucie Gigi i Aleca rozkwita, a oni muszą stawić czoła nowej rzeczywistości. Karierom, którym oboje poświęcili wiele wysiłku, zagraża międzynarodowy skandal. Zakochani muszą zdecydować, czy chcą walczyć o tę miłość.

***

„Scandalized” to idealna propozycja na przezwyciężenie zastoju czytelniczego – historia lekka i z humorem. Gorący romans, który wywoła rumieńce na Waszych twarzach. Nie brakuje w niej jednak również chwil pełnych czułych gestów, słów i szybszego bicia serca.

Przez tą historię się płynie. Nie jest to literatura górnych lotów, jednak dostarcza ona czytelnikowi mnóstwo rozrywki i sprawia, że ciężko się od niej oderwać – choćby na moment. Akcja płynie dość szybko, co wpłynęło na moją opinię dotyczącą rozwoju relacji Georgii i Aleca. Uczucie pojawia się między nimi dość nagle, przez co zwolennicy „slow burn romance” mogą być niezadowoleni. Mimo to, bardzo polubiłam głównych bohaterów i wbrew logice uwierzyłam w uczucie, które ich połączyło w tak krótkim czasie.

Oprócz pikantnego romansu mamy również do czynienia z dziennikarskim śledztwem, dotyczącym szemranego klubu i przestępstw na tle seksualnym. Świetnie, że na początku książki została zawarta informacja dotycząca poruszanych w historii trudnych tematów.

Nie sądziłam, że aż tak wciągnę się w tą historię, a jej lektura sprawi mi aż tak dużą przyjemność. Nie pozostaje mi więc nic innego, jak tylko polecić Wam „Scandalized”.

Wielbicielki pikantnych romansów – daję słowo, że się nie zawiedziecie!





Moja ocena: 8/10




Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu Ale!






Macie w planach lekturę "Scandalized"? ♥






Girl from Stars


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz