piątek, 21 kwietnia 2023

[496] L.J. Shen - "Sparrow"

 

~Witajcie kochani!

Romanse mafijne - jesteście na tak, czy wręcz przeciwnie?






Autor: L.J. Shen
Tytuł: "Sparrow"
Ilość stron: 416
Wydawnictwo: Niegrzeczne Książki
Data premiery: 22 marca 2023







Porwał ją. Podciął jej skrzydła i zamknął w klatce. Ale czy to wystarczy, aby okiełznać Sparrow?

Troy Brennan jest prawdziwym potworem. Tyle na jego temat wiedziała Sparrow. Był synem największego gangstera w mieście. Swoją reputacją wyprzedził nawet bezwzględnego ojca. Wszyscy mieszkańcy Bostonu wiedzieli jedno – jeżeli chcesz żyć, to najlepiej z nim nie zadzieraj.

Sparrow nigdy nie pomyślała, że pewnego dnia zostanie porwana i zmuszona do ślubu. A zwłaszcza że jej przyszłym mężem zostanie nie kto inny, jak właśnie potwór z Bostonu, „Magik” o stalowoniebieskich oczach – Troy Brennan.

Nikt nie wie, co kierowało mężczyzną, który na swoją żonę wybrał dziewczynę niezwiązaną ze światem mafijnym. I choć to jedno wydarzenie przekreśliło wszystkie marzenia Sparrow, nie ugasiło jej gorącego temperamentu i ducha walki.

Czy uda się jej odzyskać wolność w tym nowym dla niej świecie? A może koszmar, w którym się zanurzyła, zamieni się jeszcze w bajkę?

***

Nie porwała mnie ta historia. Prolog zapowiadał się naprawdę obiecująco. Kolejne rozdziały nie były złe. Ale z czasem wszystko zaczęło iść w złym kierunku…

Kompletnie nie rozumiem w którym momencie między Troy’em a Sparrow pojawiło się jakieś uczucie. Z wzajemnej niechęci przerzucili się na obustronne pożądanie. To jeszcze byłam w stanie zrozumieć. Ale gdy nagle przechodzą do „Kocham Cię” i ogólnej miłosnej sielanki, to coś mi w tym nie grało. Miedzy tymi bohaterami brak jest jakiejkolwiek chemii. Dlatego ciężko było mi uwierzyć w łączące ich uczucie, przez co blokowała się we mnie ta wewnętrzna chęć przeżywania tej historii.

Mam świadomość tego, że Troy jest synem gangstera i musi być wiarygodną postacią, jednak pewna scena całkowicie zniszczyła moje pozytywne spojrzenie na tą postać. Przekroczył pewną granicę, pozostawiając po tym spory niesmak.

L. J. Shen umie pisać. Myślę, że to dzięki temu przeczytałam tą historię do końca. W moim odczuciu była mocno przeciętna. Całe szczęście że początkowe przekomarzanki bohaterów ratowały nieco sytuację, a lekkie pióro autorki sprawiło, że dotarłam do epilogu.




Moja ocena: 5/10




Za książkę "Sparrow" dziękuję Księgarni Internetowej TaniaKsiazka.pl









Znacie inne powieści autorki? ♥





Girl from Stars


1 komentarz:

  1. Dziękuję, może przyjrzę się, bo chyba nie miałam przyjemności z L.J. Shen

    OdpowiedzUsuń