piątek, 31 maja 2019

Podsumowanie maja



~Witajcie kochani!

Do rozpoczęcia kolejnego miesiąca zostało kilka godzin, a więc czas na czytelnicze podsumowanie maja :)

Zapraszam!








Rachel Kushner "Mars room"
(416 stron)



Moja ocena: 5/10





Claire McFall "Przewoźnik"
(358 stron)


Moja ocena: 9/10






Tabitha Suzuma "To, co zakazane"
(376 stron)


Moja ocena: 7/10






Georgia Cates "Piękno oddania"
(324 stron)


Moja ocena: 6/10





Tammy Robinson "Twoje fotografie"
(335 stron)


Moja ocena: 10/10






Adam Widerski "Odwyk"
(640 stron)


Moja ocena: 9/10








Ilość przeczytanych książek: 6

Ilość przeczytanych stron: 2449 stron, co daje 79 stron dziennie.







Oprócz recenzji, na blogu pojawiły się również:









W czerwcu zapewne będę musiała ograniczyć czytanie, gdyż sesja zbliża się nieubłagalnie. Nie znaczy to oczywiście, że przez miesiąc będzie tu całkowita cisza :D Co to, to nie! 

A co ciekawego udało się Wam przeczytać w tym miesiącu?
Co polecacie, a co niekoniecznie? :)




Girl from Stars





7 komentarzy:

  1. Gratuluję w wyniku. Również w tym miesiącu czytałam książkę Twoje fotografię i byłam nią zachwycona. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wyniku. Nie czytałam żadnej książki z wyżej wymienionych ale z checia nadrobię "Twoje fotografie"
    Pozdrawiam
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyników! U mnie tym razem słabiej, ale wszystko nadrobię w wakacje. :)

    Pozdrawiam i całuję,
    Czytanie Naszym Życiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję świetnych wyników!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wszystkich wyników :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwie ostatnie książki mam ochotę przeczytać. ;)

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń