wtorek, 31 grudnia 2019

Podsumowanie roku 2019 :)



~Witajcie kochani!

Szampan już się chłodzi w lodówce? Kreacja na wieczorną zabawę wybrana? A może wciąż zastanawiacie się czy tego Sylwestra spędzić z Dwójką czy też z Polsatem? :D
Już za kilka godzin, rozpoczniemy kolejny, 2020 rok :) Zanim to jednak nastąpi, warto podsumować to, co wydarzyło się w tym roku :D 
Zapraszam!






Co się działo przez ten rok na blogu?


W 2019 roku na liczniku wyświetleń stuknęła ogromna liczba: 100 000, za co jestem Wam ogromnie wdzięczna. W poprzednim roku coś (choć wciąż nie wiem co) dość drastycznie obcięło zasięgi, w związku z czym z kilkuset wyświetleń zrobiło się raptem około 100 na jednego posta. Oczywiście nie piszę dla samych wyświetleń, nie mniej jednak na tyle czasu i pracy, którą wkładam w rozwój tego bloga, to wyniki są dość słabe. 
Dlatego też dziękuję za każde odwiedziny, każdy komentarz, zarówno ten z ciepłym słowem, jak i ten z konstruktywną krytyką. Każde Wasze działanie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Dziękuję! ❤

Mam ogromną nadzieję, że mój warsztat uległ choć minimalnej poprawie. Cieszy mnie ogromnie fakt, iż moje postanowienie z minionego roku, dotyczące zamieszczania w recenzjach autorskich zdjęć, udało się zrealizować. Czasem byłam mniej, czasem bardziej z nich zadowolona, nie mniej jednak uważam, że stanowią artystyczne urozmaicenie dla każdej recenzji.

W 2019r. pojawiłam się na Instagramie, choć ostatnio przyznaję, trochę to konto zaniedbałam. 
Oto kilka zdjęć, z których jestem wyjątkowo zadowolona:










W tym roku nawiązałam również kilka nowych współprac, m.in. z Wydawnictwem Muza czy We need YA. Dziękuję za okazane zaufanie ❤
Z tego miejsca pragnę również podziękować pozostałym wydawnictwom, z którymi współpracuję już od kilku lat. Dziękuję za sympatyczny kontakt, cierpliwość przy nieterminowych recenzjach, świąteczne życzenia i każde miłe słowo, skierowane w ramach podziękowania za recenzję. Jesteście wspaniali! ❤


Przejdźmy zatem do czysto statystycznej części tego posta.



W 2019 roku udało mi się przeczytać 70 książek (tyle samo co w ubiegłym roku).

Jeśli zaś chodzi o strony, to pochłonęłam ich aż 23 718 (989 stron mniej niż w 2018 roku), co daje 65 stron dziennie.




Jestem zadowolona z takiego wyniku, choć odnoszę wrażenie, że ten rok obfitował w dość słabe pozycje. Ale nad tym będę rozwodzić się w innym poście :)


Skoro jeszcze jesteśmy przy liczbach to idealny moment by sprawdzić ile nowych książek zasiliło moją biblioteczkę w tym roku, a co najważniejsze - ile z nich jest przeczytanych :D




Tak więc w 2019 roku moją biblioteczkę zasiliło aż 78 książek.
A ile z nich już przeczytałam? 

Uwaga. uwaga...


66 książek (85%) 🎉🎉🎉


Całe szczęście, bo mój stos wstydu z każdym kolejnym rokiem rośnie :D




Co się działo w moim życiu osobistym?


W 2019 roku przeżyłam swoją pierwszą sesję :D Na całe szczęście wszystko zaliczone w pierwszym terminie. Po drugim semestrze już tak dobrze nie było, gdyż musiałam poprawić egzamin z prawa. Aktualnie jestem na drugim roku studii ekonomicznych, niedawno wybrałam specjalność (rachunkowość i finanse przedsiębiorstw) i powoli szykuję się (przynajmniej psychicznie :D ) do następnej sesji.
Co więcej?
Zakochałam się ❤
Poznałam wspaniałego człowieka, który wspiera mnie w rozwijaniu mojej pasji, potrafi sprawić, że widzę świat w dużo jaśniejszych i bardziej kolorowych barwach, a na dodatek jest wiernym czytelnikiem moich wypocin 😂
Z pewnością zaraz po opublikowaniu tego posta go przeczyta, tak więc chciałabym z tego miejsca podziękować również Jemu. Kocham Cię ❤



Jakie plany w 2020?

W kwestii bloga, napewno chciałabym rozruszać profil na Instagramie, dodawać więcej postów okołoksiążkowych, oraz robić jeszcze lepsze zdjęcia.
A w życiu osobistym, na razie moim priorytetem jest zaliczenie wszystkich egzaminów w pierwszym terminie :D





Kochani! Na koniec chciałam życzyć Wam szczęśliwego nowego roku! 
Bawcie się dziś świetnie, niezależnie czy na imprezach, przed telewizorem czy z książką w ręku :D



Wasza Girl from Stars




4 komentarze:

  1. Udany rok za Tobą ;) Życzę wszystkiego co najlepsze w 2020!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły wynik książkowy. Mój to około 42, ale nie przejmuje się tym. No i świetny wynik z przeczytanymi książkami, które nabyłaś!

    Pozdrawiam!
    recenzje-zwyklej-czytelniczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wszystkich wyników! :D
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wyników, życząc motywacji i siły do osiągnięcia kolejnych! <3

    Powodzenia na sesji, wierzę, że będzie dobrze!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń