wtorek, 31 marca 2020

Podsumowanie marca


~Witajcie kochani!

Za kilka godzin rozpoczniemy kolejny miesiąc, a więc czas podsumować to, co działo się na blogu w ciągu marca :)
Wbrew pozorom, pomimo tego, iż z racji na obecną sytuację w Polsce, jestem zmuszona jak wszyscy siedzieć w domu, to jednak czasu na czytanie wcale nie miałam więcej. Wręcz przeciwnie. Natłok wszystkich materiałów do nauki sprawił, że niewiele udało mi się przeczytać.
Sprawdźcie sami! :)








Lily Graham "Dziecko z Auschwitz"
(316 stron)



Moja ocena: 6/10






Michelle Harrison "Szczypta magii"
(400 stron)



Moja ocena: 9/10






L. A. Fiore "Bestia. Przebudzenie Lizzie Danton"
(395 stron)



Moja ocena: 5/10






Helen Hoang "Test na miłość"
(448 stron)




Moja ocena: 8/10








Ilość przeczytanych książek: 4

Ilość przeczytanych stron: 1 559, co daje około 50 stron dziennie.






Oprócz recenzji, na blogu ukazały się również:









I to by było na tyle :)
A co Wam udało się przeczytać w marcu? :) Co polecacie a co niekoniecznie? 





Girl from Stars










6 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku! :)
    U mnie odwrotnie - aktualna sytuacja sprawiła, że więcej książek czytam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No mi udało się przeczytać "Pokolenie Ikea" Piotra C oraz "19 razy Katherine" John'a Greena. Ale ani jedna ani druga książka nie wywarła na mnie dobrego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzec był taki trochę... przygnębiający. Ale udało mi się 27 książek przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa "Dziecka z Auschwitz";)
    Mi udało się 5 przeczytać;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie ten miesiąc był bardzo udany bo przeczytałam 8 książek (mam nadzieje, że doczytam jeszcze dzisiaj i będzie 9 :D ). Głównie to przez fakt, że mam więcej czasu na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wynik. ;) Dziecko z Auschwitz jest na mojej półce i czeka na swoją kolej. ;)

    OdpowiedzUsuń