wtorek, 10 marca 2020

#Luty - stosik książkowy



~Witajcie kochani!

Dzisiaj zapraszam do zerknięcia na stosik książkowy, który zasilił moją biblioteczkę, w ubiegłym miesiącu :)










Jak zawsze starałam się ograniczać w swoich zamówieniach, ale jak widać średnio mi poszło. W lutym przywędrowało do mnie 7 nowych pozycji, z czego aż 5 z nich jest już przeczytana i zrecenzowana.
Tak więc mogę spać spokojnie :D

"Dobre żony" otrzymałam od Wydawnictwa MG. "Małe kobietki" bardzo mi się spodobały, trafiły nawet to rankingu dziesięciu najlepszych książek, jakie przeczytałam w ubiegłym roku. Dlatego też, zamówienie "Dobrych żon" było tylko kwestią czasu :D Autorka po raz kolejny mnie zachwyciła, choć miałam wobec drugiego tomu nieco więcej zarzutów. Możecie o nich poczytać w RECENZJI :)
"Kolejne 365 dni" dostałam na walentynki od swojego chłopaka, który słyszał już wiele opinii na temat tej kontrowersyjnej, ale i bestsellerowej trylogii. Zapragnął również poznać i moją opinię na jej temat. Przyznam szczerze, że wiele sprzecznych opinii już słyszałam na temat twórczości pani Blanki, dlatego z chęcią sprawdzę na własnej skórze, jak jest naprawdę :D
"Nieodpowiednią dziewczynę" i "Ryzyko" otrzymałam w ramach współpracy z Wydawnictwem Zysk i S-ka. Byłam zaskoczona tym, że pod nazwiskiem J. Harrow kryje się polska autorka. "Nieodpowiednia dziewczyna" jest jej literackim debiutem, który w moim odczuciu wypadł bardzo dobrze. Więcej możecie dowiedzieć się z RECENZJI. Jeśli zaś chodzi o "Ryzyko", to spotkało mnie rozczarowanie. To było moje pierwsze spotkanie z twórczością Elle Kennedy, która jest wychwalana pod niebiosa, ale tak naprawdę to nie wiem z jakiej racji. Nie wiem jak inne jej powieści, ale ta było mocno przeciętna. Jeśli jesteście zainteresowani tym tytułem, zachęcam do zerknięcia do RECENZJI :)
"Normalni ludzie" i "Dziecko z Auschwitz" to egzemplarze recenzenckie od Wydawnictwa W.A.B. Obie również są już przeze mnie przeczytane i zrecenzowane. Po "Normalnych ludziach" spodziewałam się chyba czegoś więcej. Niby porusza ważne tematy, ale fabuła leży i kwiczy. Zachowanie głównych bohaterów też często działało mi na nerwy i nie raz miałam ochotę nimi potrząsnąć. Więcej dowiecie się z RECENZJI :) Z kolei "Dziecko z Auschwitz" bardzo mi się spodobało, choć żałowałam, że jest to tylko fikcja literacka, bowiem autorka tylko inspirowała się prawdziwymi wydarzeniami. Więcej o książce dowiecie się z RECENZJI :)
Ostatnią książką jaka przywędrowała do mnie w lutym jest "Wyspa na końcu świata", którą otrzymałam w ramach współpracy z Wydawnictwem Literackim. Recenzja książki ukaże się bliżej jej premiery, a więc początkiem maja :) 






I to już wszystko :)
A jakie ciekawe książki, zasiliły Wasze biblioteczki w minionym miesiącu? :)





Girl from Stars

4 komentarze:

  1. Z książek, które przeczytałaś, planuję przeczytać Dobre żony. Do mnie trafiła Ewangelia według węgorza i jestem nią zachwycona.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziecko z Auschwitz również gości w mojej biblioteczce. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziecko z Auschwitz już jest na mojej półce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie czytałam żadnej ale zamierzam sięgnąć po książki Blanki Lipińskiej :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń