poniedziałek, 31 maja 2021

Podsumowanie maja



~Witajcie kochani!

Od jutra rozpoczynamy kolejny miesiąc, a więc czas na czytelnicze podsumowanie maja :)
Zapraszam!






Monika Rępalska "Przyjacielski układ"
(282 strony)



Moja ocena: 5/10






Lia Louis "Moja droga Emmie Blue"
(367 stron)



Moja ocena: 9/10






Kirsty Moseley "Chłopak, który oszalał na moim punkcie"
(351 stron)




Moja ocena: 7/10







P. K. Farion "Diabelski układ"
(352 strony)




Moja ocena: 2/10






Frances Hodgson Burnett "Mała księżniczka"
(336 stron)




Moja ocena: 7/10






Milena Wójtowicz "Zaplanuj sobie śmierć"
(318 stron)



Moja ocena: 7/10











Ilość przeczytanych książek: 6

Ilość przeczytanych stron: 2 006 stron, co daje około 65 stron dziennie.








A co ciekawego udało się Wam przeczytać w tym miesiącu? :)







Girl from Stars


2 komentarze:

  1. Wszystkie tytuły są na pewno ciekawe. Ja czytałam "Diabelski układ"

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo ciekawych książek. Życzę zaczytanego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń