poniedziałek, 3 maja 2021

Podsumowanie kwietnia

 

~Witajcie kochani!

Zapraszam na czytelnicze podsumowanie kwietnia :)






Corinne Michaels "Zawalcz o mnie"
(352 strony)




Moja ocena: 8/10






Sarah J. Maas - "Dwór skrzydeł i zguby"
(848 stron)




Moja ocena: 7/10






Ada Nowak "Ucieczka"
(336 stron)




Moja ocena: 2/10






Kinga Litkowiec "Naomi"
(320 stron)




Moja ocena: 5/10






Sarah J. Maas "Dwór szronu i blasku gwiazd"
(320 stron)




Moja ocena: 6/10







Paulina Świst, Lilka Płonka "Mala M."
(320 stron)




Moja ocena: 4/10






Anna Dąbrowska "Kochaj mnie szeptem"
(368 stron)




Moja ocena: 8/10






Anna Dąbrowska "Zamień mnie w krzyk"
(360 stron)




Moja ocena: 6/10











Ilość przeczytanych książek: 8

Ilość przeczytanych stron: 3 224, co daje 107 stron dziennie.









A ile książek udało się Wam przeczytać w tym miesiącu?
Co polecacie, a co odradzacie? :)







Girl from Stars


3 komentarze:

  1. Gratuluję wyniku. Ja przeczytałam 10 książek, z których gorąco polecam każdemu książkę ,,Nazywam się. Moja historia" Chanel Miller i ,,Willa, dziewczyna z lasu" i ,,Przebudzenie drzew".

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy czytelniczy miesiąc za Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zaczytanego miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń