środa, 30 marca 2022

[429] Annette Christie - "Ósma szansa na miłość"

 

~Witajcie kochani!

Zapraszam na recenzję wyjątkowego romansu ♥







Autor: Annette Christie
Tytuł: "Ósma szansa na miłość"
Ilość stron: 384
Wydawnictwo: Muza
Data premiery: 16 lutego 2023







Megan i Tom czeka magiczny ślubny weekend na pięknej wyspie San Juan. Przed nimi próba weselnego przyjęcia przed najważniejszym dniem w życiu. Niespodziewanie wszystko się jednak komplikuje. Dwie trudne rodziny, dziesięć wspólnych lat i zbyt wiele tajemnic sprawiają, że sprawy szybko wymykają się spod kontroli. Po koszmarnej próbie weselnego przyjęcia para postanawia odwołać ślub, lecz następnego ranka oboje budzą się uwięzieni w pętli czasu. Czy ich przeznaczeniem jest przeżywanie najgorszego dnia w życiu wciąż od nowa? I co się stanie, jeżeli w końcu nadejdzie dzień ślubu?

***

Po „Ósmą szansę na miłość” sięgnęłam głównie za sprawą motywu pętli czasowej. Nie da się ukryć, że stanowi ona najciekawszy aspekt tej historii, choć momentami, gdy akcja nieco spowalnia, robi się dość monotonnie. Nie odebrało mi to jednak przyjemności z lektury.

Bardzo polubiłam głównych bohaterów, choć ich związek początkowo spisałam na straty. Megan i Tom bardzo się od siebie różnią. Być może za sprawą ich rodzin, które pochodzą z innych światów. Oboje przechodzą ogromną przemianę. Dzięki możliwość powtórzenia jednego dnia przez kilka razy, mają oni czas na przemyślenie swojego dotychczasowego życia i wytyczenia swojej własnej drogi, dzięki której odnajdą szczęście.

„Ósma szansa na miłość” to lekki, wciągający i nieprzesłodzony romans. To historia o przebaczeniu, odbudowaniu związku i zaufania względem swojego partnera. Niezwykle lekka, z odpowiednią dawką emocji. Jedyną kwestią do której mam zastrzeżenia, to brak humoru. Jak na komedię romantyczną spodziewałam się większej ilości żartów, przekomarzań itp.

Nie jest to literatura górnych lotów. Nie mniej jednak skłoniła mnie do kilku przemyśleń - żaden związek nie jest idealny i może przeżywać kryzys. Współcześnie często rezygnujemy z czegoś, gdy tylko na naszej drodze pojawiają się problemy. Ta historia przypomina, że warto zawalczyć o miłość, o tę ukochaną osobę.
Warto pamiętać, że związek wymaga wzajemnej pracy.





Moja ocena: 7/10




Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu Muza.






Czytaliście? A może macie w planach? ♥





Girl from Stars


1 komentarz: