wtorek, 1 marca 2022

Podsumowanie lutego

 

~Witajcie kochani!

Kolejny miesiąc za nami, a więc czas na czytelnicze podsumowanie. Zapraszam ♥





Anna Wolf "Klątwa Berserkera"
(320 stron)




Moja ocena: 6/10






Gabriela Gargaś "Dobrze, że jesteś"
(335 stron)



Moja ocena: 9/10







Lauren Price "Grzeczni chłopcy nie kradną staników"
(280 stron)



Moja ocena: 5/10







Robert Beatty "Willa dziewczyna z mrocznej jamy"
(375 stron)




Moja ocena: 10/10








Agnieszka Lingas - Łoniewska "Śniadanie z Arsenem"
(247 stron)




Moja ocena: 3/10







Sarah Hogle "Miłosny układ"
(384 strony)





Moja ocena: 9/10







Ewa Przydryga "Mursz"
(352 strony)




Moja ocena: 6/10











Ilość przeczytanych książek: 7

Ilość przeczytanych stron: 2 293, co daje 82 strony dziennie.






Oprócz recenzji, na blogu ukazały się również:











Z jakim wynikiem kończycie luty? Która przeczytana przez Was książka całkowicie skradła Wasze serducho? ♥






Girl from Stars
























4 komentarze:

  1. Ja mam na swoim koncie jedynie 3 książki, ale za to filmowo nadrabiam. Tobie życzę udanego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że był owocny miesiac

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujące lektury za tobą. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zaczytanego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń