środa, 22 lutego 2023

[483] Amanda Foody, Christine Lynn Herman - "Wszyscy jesteśmy łotrami"

 

~Witajcie kochani! ♥

Dziś kilka słów o książce, która bardzo mi się spodobała ♥






Autor: Amanda Foody, Christine Lynn Herman
Tytuł: "Wszyscy jesteśmy łotrami"
Ilość stron: 518
Wydawnictwo: Young
Data premiery: 25 stycznia 2023






Wschodzi Krwawy Księżyc. Opada Krwawa Zasłona. Rozpoczyna się Turniej.

Co pokolenie, gdy wschodzi Krwawy Księżyc, siedem rodzin z odległego miasta Ilvernath wyznacza mistrza, który walczy w Turnieju na śmierć i życie.

Nagroda? Wyłączna kontrola nad tajnym źródłem wysokiej magii. Wygrać może tylko jedna rodzina.

W tym roku, dzięki książce ujawniającej informacje o turnieju, siedmiu mistrzów znalazło się w centrum uwagi całego świata. Każdy z nich ma teraz nowe informacje, nowe sposoby na zwycięstwo, a co najważniejsze, wybór: zaakceptować swój los lub napisać swoją historię na nowo.

***

O rany.
Dawno już żadna książka tak mnie nie wciągnęła. Być może jest to wynik tego, że od dłuższego czasu nie sięgałam po fantastykę, albo być może dzięki temu, że „Wszyscy jesteśmy łotrami” to kawał dobrej i wciągającej historii.

Podchodziłam do niej z mieszanymi uczuciami, bowiem po początkowym szale na tę książkę, zaczęły pojawiać się niezbyt przychylne opinie, według których historia ta jest mocno przegadana. Jak ja ją odebrałam?

Dałam się jej porwać już od pierwszych stron i kompletnie nie czułam znużenia, mimo iż sama nie przepadam za takimi „grubaskami” i przeciąganymi historiami. Kolejnym zaskoczeniem było dla mnie to, że pomimo narracji trzecioosobowej, bardzo dobrze czytało mi się tę historię, choć zdecydowanie preferuje narrację pierwszoosobową.

Rozdziały opowiedziane zostały z punktu widzenia czterech głównych bohaterów – Alistaira, Isobel, Gavina i Briony. Jest to czwórka zupełnie różnych postaci. Pomimo obszerności pierwszego tomu, nie odsłoniły one w pełni swoich masek i jestem przekonana, że w kolejnych częściach jeszcze nie raz mnie czymś zaskoczą. Jednak na ten moment moimi ulubieńcami są Alistair i Isobel.

Jestem ogromnie zaskoczona tym, jak bardzo ta historia przypadła mi do gustu i jak miły czas z nią spędziłam. Z niecierpliwością będę wyczekiwać kolejnej części, bowiem to zakończenie zostawiło mnie z tak wieloma niewiadomymi…




Moja ocena: 9/10




Za książkę "Wszyscy jesteśmy łotrami" dziękuję Księgarni Internetowej TaniaKsiazka.pl









Czytaliście? A może macie w planach? ♥






Girl from Stars


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz