środa, 1 lutego 2023

Podsumowanie stycznia

 

~Witajcie kochani!

Nowy miesiąc rozpoczęty, a więc czas na podsumowanie minionego ♥





Monika Cieluch "Dziewczyna, która czuła zbyt mocno"
(488 stron)



Moja ocena: 4/10







Colleen Hoover "Hopeless"
(381 stron)




Moja ocena: 9/10







Colleen Hoover "Szukając Kopciuszka. Znajdując szczęście"
(232 strony)




Moja ocena: 9/10







Jacqueline West "Tajemnica Lost Lake"
(256 stron)




Moja ocena: 9/10







Colleen Hoover "Reminders of him"
(349 stron)




Moja ocena: 10/10












Ilość przeczytanych książek: 5

Ilość przeczytanych stron: 1 706 stron, co daje 
55 stron dziennie.







A co ciekawego udało się Wam przeczytać w styczniu? ♥





Girl from Stars










2 komentarze:

  1. Super tytuły towarzyszyły Ci w styczniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udało mi się przeczytać między innymi: intrygujący ,,Oneiron". Książkę wydawnictwa Literackiego mam w planach.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń