czwartek, 25 maja 2023

[501] Colleen Hoover - "Maybe someday"

 

~Witajcie kochani!

Lubicie słuchać muzyki podczas czytania? ♥







Autor: Colleen Hoover
Tytuł: "Maybe someday"
Ilość stron: 384
Wydawnictwo: Otwarte
Data premiery: 13 maja 2015







On, Ridge, gra na gitarze tak, że porusza każdego. Ale jego utworom brakuje jednego: tekstów. Gdy zauważa dziewczynę z sąsiedztwa śpiewającą do jego muzyki, postanawia ją bliżej poznać.
Ona, Sydney, ma poukładane życie: studiuje, pracuje, jest w stabilnym związku. Wszystko to rozpada się na kawałki w ciągu kilku godzin.
Wkrótce tych dwoje odkryje, że razem mogą stworzyć coś wyjątkowego. Dowiedzą się także, jak łatwo złamać czyjeś serce…

***

„Maybe someday” po raz pierwszy poznałam przeszło siedem lat temu. To było moje pierwsze spotkanie z twórczością Colleen Hoover i początek mojej miłości do jej powieści. Historia Ridge’a i Sydney wywarła wówczas na mnie ogromne wrażenie, dlatego byłam ogromnie ciekawa jak tym razem odbiorę ich historię. Miałam obawy, że nie porwie mnie ona aż w tak dużym stopniu jak kiedyś, bo pamiętam dobrze największy plot twist tej historii. Jak się okazało – nic bardziej mylnego.

Kocham te emocje zawarte na stronach tej pięknej historii. Uwielbiam to, w jaki sposób bohaterowie je odczuwają i jak je wyrażają. Zachwycam się tą wyjątkową komunikacją między nimi. Ta książka pokazała mi, że słowo „Kocham Cię” ma wiele wyjątkowych brzmień.

Muzyka odgrywa bardzo istotną rolę w tej historii. Genialne jest to, że specjalnie na potrzeby powstania książki, zostały stworzone prawdziwe utwory muzyczne, które czytelnik ma okazję posłuchać podczas jej lektury. W tekstach tych piosenek zawarte jest wiele uczuć, z jakimi borykali się bohaterowie. Dają one możliwość zagłębienia się w ich serca i umysły.

„Maybe someday” zajmuje specjalne miejsce w moim sercu. Jestem przekonana, że jeszcze nie raz ją przeczytam. Poznałam już większość powieści Hoover i po tylu latach „Maybe someday” wciąż znajduje się w ścisłej czołówce. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji jej poznać, najwyższa pora to zmienić. Daję Wam słowo, że nie pożałujecie.





Moja ocena: 10/10






Czytaliście? Znacie inne powieści Colleen Hoover? ♥







Girl from Stars

2 komentarze:

  1. Czytam już tę książkę i chcę jeszcze raz do niej wrócić. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu zabrać się za twórczość autorki

    OdpowiedzUsuń