wtorek, 30 maja 2023

[502] Linn Skaber - "Dorosłość. Wyznania"

 

~Witajcie kochani!

Czym dla Was jest dorosłość? ♥






Autor: Linn Skaber
Tytuł: "Dorosłość"
Ilość stron: 295
Wydawnictwo: Literackie
Data premiery: 17 maja 2023








W tej książce przejrzysz się jak w lustrze. Zobaczysz, jak z biegiem lat zaczynasz więcej rozumieć i widzieć, jak pogłębiła się twoja uczciwość wobec siebie, jak teraz kochasz, tęsknisz, o czym marzysz. „Dorosłość” to także cudowny moment wyzwolenia się z nastoletniej niepewności. Nadchodzi czas na dojrzałą przyjaźń, nieskrępowane pożądanie i realizację własnych pasji. Wiesz już, że nie warto przejmować się oczekiwaniami innych. Przed tobą całe życie – pewnych rzeczy jest w nim mniej, innych więcej…

***

Po rewelacyjnej „Młodości” przyszedł czas na kolejny etap życia – „Dorosłość”. Autorka ponownie trafia w czułe punkty czytelnika. Porusza dogłębnie swoim słowem, przywołując przy tym wiele wspomnień i skłaniając do refleksyjnych przemyśleń.

Czy uważam się za osobę dorosłą? Wiekowo może i tak, ale gdzieś głęboko drzemie jeszcze we mnie małe dziecko, które wolałoby wrócić do czasów beztroski i spokoju. Mimo to, „Dorosłość” w znacznie większym stopniu na mnie wpłynęła niż „Młodość”.

Myślę, każdy znajdzie w tej książce chociaż jeden rozdział dla siebie. Chociaż jedna opowieść skradnie Wasze serca. Jestem o tym przekonana.

Wydanie tej książki zachwyca. Lisa Aisato po raz kolejny dostarcza czytelnikowi niebywałej uczty dla oczu. Ciężko nie zatrzymać choć na chwilę przy każdej ilustracji i jej nie zinterpretować.

Książka ta z pewnością w największym stopniu dotrze do dojrzałych czytelników. Do osób, które posiadają bagaż życiowych doświadczeń. Do ludzi, którym nie obce są życiowe problemy: rozstania, śmierć bliskich, samotność.

Cieszę się ogromnie, że miałam okazję poznać te wyznania. Że po raz kolejny autorka skłoniła mnie do głębszych przemyśleń, czasem zastanowienia się „co by było, gdyby…” ale i docenienia tego co mam. Książka ta zdecydowanie jest warta każdej złotówki i każdej minuty poświęconej na jej poznanie.





Moja ocena: 10/10





Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu Literackiemu.









Macie w planach jej lekturę? ♥






Girl from Stars


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz