poniedziałek, 1 stycznia 2024

Podsumowanie 2023 roku


 ~Witajcie kochani!

Szczęśliwego Nowego Roku!




Ach! Cóż to był za rok!

Ten rok był dla mnie czasem wielu zmian i sporych wyzwań. 

Początek roku to była nierówna walka z pracą magisterską. Ciągłe problemy ze znalezieniem firmy w której mogłabym przeprowadzić wymagane badania do swojej pracy. Do tego coraz mniejsze zainteresowanie przedmiotami i zastanawianie się, czy jestem na właściwym miejscu.

W marcu, razem z mężem, zaczęliśmy uczęszczać na kurs tańca, który był świetną formą spędzenia czasu razem ♥

Nadeszła wiosna, a z nią maj - miesiąc w którym zaczęliśmy rozwozić zaproszenia na nasz ślub. I w ten oto sposób pięć weekendów z życia wyjętych.

Czerwiec - ostatnie egzaminy, projekty i wyczekiwany ostatni dzień na uczelni. W miesiącu tym wybiło mi również 25 wiosen, które świętowałam razem z rodziną i Mateuszem ♥

Lipiec - obrona magisterki na 5! Cieszę się, że mimo wszystko zebrałam się w sobie i skończyłam te studia. Czy rozważam dalszą edukację? Na ten moment chyba nie. W lipcu kupiliśmy również nasze obrączki ♥

I tak oto nadszedł sierpień - nasz miesiąc ♥ Choć pewnie parę rzeczy bym zmieniła, to jednak był to najpiękniejszy dzień w moim życiu. Wiele rzeczy było dawno zaplanowanych, ale nie przewidziałam tego, że na własnym ślubie będę chora. Sierpień to był czas przeprowadzki i urządzania swojego gniazdka. Poznawanie swoich przyzwyczajeń i poznawanie się na nowo ♥

Jesień upłynęła bardzo szybko, byłam na swoich pierwszych rozmowach o pracę. Był to również obfity w wesela czas. W samym wrześniu mieliśmy ich aż 3!

I tak powoli nadszedł grudzień, a wraz z nim pierwsza podpisana umowa o pracę ♥ Pracuję teraz w księgowości i choć studia czasem dawały mi w kość, to jednak czuję, że jestem teraz na właściwym miejscu. Potem nadszedł czas pierwszej wspólnej Wigilii i Świąt Bożego Narodzenia. 

A rok 2023 zakończyłam przeziębieniem i to właśnie z nim weszłam w ten Nowy Rok.



Jeśli chodzi o kwestie książkowe, to w 2023 roku przeczytałam 63 książki (o 6 więcej niż w 2022 r.) i 23 318 stron (o 3 771 stron więcej niż w 2022 r.).



Przeczytałam wiele wspaniałych książek, z których kilka z nich zgarnęło najwyższą ocenę. Są to m.in.: "Reminders of him", "Kot Mali", "Maybe someday", "Dorosłość. Wyznania", "Co wyszeptał nam deszcz", "I nie było już nikogo" oraz "To, czego nie mówię".




To był naprawdę świetny rok i jestem za niego ogromnie wdzięczna ♥




Girl from Stars




1 komentarz: