sobota, 1 lipca 2017

Podsumowanie czerwca



~Witajcie kochani!

Czerwiec już za nami, a więc czas na małe podsumowanko :D
Miniony miesiąc był dość przeciętny jeśli chodzi o przeczytane książki, jak i aktywność na blogu. Głównie spowodowane było to tym, że czerwiec to czas największej ilość poprawek, wkuwania i wyciągania ocen.
Swój cel jednak osiągnęłam: świadectwo z czerwonym paskiem dumnie prezentuje się na jednej z półek, a oba egzaminy zostały zaliczone (i zapowiada się że nie z takim przeciętnym wynikiem ;).
Wreszcie mogę mieć czas tylko dla siebie i poświęcić go na coś, co kocham, czyli czytanie :)

Dość już jednak o mnie - zapraszam na podsumowanie :)








Autor: Tasmina Perry
Tytuł: "Pocałunek na pożegnanie"
Ilość stron: 448
Wydawnictwo: Kobiece
Data premiery: 7 kwietnia 2017

Moja ocena: 8/10










Autor: Kirsty Moseley
Tytuł: "Nic do stracenia. Wreszcie wolni"
Ilość stron: 335
Wydawnictwo: Harper Collins
Data premiery: 24 maja 2017

Moja ocena: 6/10







Autor: Brenna Yovanoff
Tytuł: "Wyśnione miejsca"
Ilość stron: 360
Wydawnictwo: Moondrive
Data premiery: 17 sierpnia 2016

Moja ocena: 5/10










Autor: Samantha Young
Tytuł: "Wszystko, co w tobie kocham"
Ilość stron: 388
Wydawnictwo: Burda Książki
Data premiery: 14 czerwca 2017

Moja ocena: 8/10








Autor: Audrey Carlan
Tytuł: "Dziewczyna na miesiąc. Styczeń. Luty. Marzec"
Ilość stron: 420
Wydawnictwo: Edipresse
Data premiery: 12 stycznia 2017


Moja ocena: 5/10








Ilość przeczytanych książek: 5

Ilość przeczytanych stron: 1951 stron, co daje 65 stron dziennie.






Największym zainteresowaniem cieszyła się recenzja "Dziewczyny na miesiąc" oraz posty "Wakacje 2017 - TBR" i "#Czerwiec - nowości wydawnicze"





Hit miesiąca:



Dobrze przemyślana.
Świetnie napisana.
Idealna pozycja na lato :)


Kit miesiąca:




Książka z najbardziej irytującą bohaterką, z jaką jak dotąd miałam do czynienia XD




Oprócz recenzji na blogu pojawiło się kilka postów tematycznych:


#Czerwiec - nowości wydawnicze ------------> KLIK!

#Maj - stosik książkowy ---------------> KLIK!

Wakacje 2017 - TBR ---------------------> KLIK!





I w taki to oto sposób rozpoczynamy czytelniczy lipiec :)
A co Wy ciekawego przeczytaliście w minionym miesiącu?
Co polecacie, a co odradzacie?




Girl from Stars

7 komentarzy:

  1. Gratuluję świadectwa z paskiem :D
    I czytelniczych wyników :) Mi udało się przeczytać zaledwie 4 książki, też ze względu na natłok nauki...
    Akurat tak się składa, że mam zamiar zapoznać się i z Twoim hitem miesiąca jak i kitem miesiąca ;) Zobaczymy, czy i ja podobnie odbiorę te książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również gratuluję świadectwa z paskiem :D Możesz być z siebie bardzo dumna ^^
    No i świetne wyniki czytelnicze, zazdroszczę! Ja niestety nie miałam czasu na książki :(
    Zaczytanych wakacji! Buziaki! ;*
    Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam to uczucie - czerwony pasek to efekt ciężkiej pracy :)
    Wysnione miekscay chodzą z mną juz jakis czas i chyba po nie sięgnęł ;).dzięki zz przypomnienie o podsumowaniu miesiąca. Jutro biorę się za skrobania u siebie.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięć książek to naprawdę świetny wynik zważywszy na to, że miałaś sporo obowiązków w szkole. Gratuluję świadectwa z paskiem :D W końcu wakacje i czas na nadrabianie zaległości :) Życzę Ci powodzenia!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój wynik jest bardzo podobny - 6 książek ;D
    Gratuluję świadectwa! Wiem, jaka to ciężka praca, bo sama na niego każdego roku pracuję, więc - gratuluję ;)

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie również przypadł do gustu "Pocałunek na pożegnanie" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wynik ;) oby lipiec też był zaczytany ;)

    OdpowiedzUsuń